okka Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 ....adda mig på msn... ...och säg mig varför? Haha! (Vill sätta dit dig för warez och höra någon dålig ursäkt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 vad e warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Olaglig kopiering av mjukvara, spel, musik och film... eller nåt i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 vad e warez? Warez är olagligt nerladdade "föremål", alltså om du laddar hem saker som är olagligt att ladda hem det vill säga: spel, musik, filmer m.m. §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Read the rules next time son! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 vad e warez? Nerladdade spel, filmer osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 haha inte ska jag sätta dit dig.... Men adda iaf....kul att ha många från gta sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 (redigerad) ...och säg mig varför? Haha! (Vill sätta dit dig för warez och höra någon dålig ursäkt) Som du aldrig har laddat hem något. Redigerad 28 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Som du aldrig har laddat hem någon. Jo nog har det hänt, ibland vill man ha någon att vara med...då passar internet perfekt att tanka folk att vara med! Snabbt och enkelt! Länge sedan jag tankade någon nu, borde nog göra det snart...såg att det fanns någon fin flicka på någon hubb jag stötte på... Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Olaglig kopiering av mjukvara, spel, musik och film... eller nåt i den stilen. Den lagen rör inte musik och filmer.. Alla(stora) bibliotek köper in alla filmer och cd-skivor och man får låna hem dom och spela av dom.. Sen om nån ger dig ett ex i gåva så blir det som ett orginal album.. Det är därför dom inte kan stänga av dc kazaa m.m. För om du drar hem en film på dc som någon har spelat av lagligt så kan du bara försvara dig med att du fick lov av killen att tanka över det som en gåva.. Men program och spel är strikt förbjudet.. Ta antipiratbyrån som ex. Dom är inte anställda av polisen, varför; Vi gör inga brott när vi delar film och musik.. Bara vi inte delar program och spel.. Antipiratbyrån sponsras av Musik och filmbolagen som förlorar pengar på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2004 Jo nog har det hänt, ibland vill man ha någon att vara med...då passar internet perfekt att tanka folk att vara med! Snabbt och enkelt! Länge sedan jag tankade någon nu, borde nog göra det snart...såg att det fanns någon fin flicka på någon hubb jag stötte på... Haha! Roligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 (redigerad) här e bilder från ett spel, ni får gissa vilket. Sealen kastade sig för att itne se tjejen den farliga Redigerad 12 juni, 2004 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 annan bild från spelet (SÄG INTE ATT JAG SKA EDITA POSTEN NU FÖR JAG UPLOADAR FRÅN (attachemnt) men härär iaf en anna bildfrån spelet han kollade rakt fram helt stel och såg sin äslakde på skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 humm.. =/ min ''fina'' parkering.. http://www.brobex.com/giz/ScreenShot0.jpg http://www.brobex.com/giz/ScreenShot1.jpg http://www.brobex.com/giz/ScreenShot2.jpg http://www.brobex.com/giz/ScreenShot3.jpg http://www.brobex.com/giz/ScreenShot4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 @Lallaren: Half Life - The Speciallist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 @AE_DAVE Så rätt som de bara kan blli (förutom att du glömde 2.1 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Jag tycker att den här landningen är ganska bra, för att köra med musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Jag tycker att den här landningen är ganska bra, för att köra med musen. du körde säkert med pil tangenterna och säger att du kört med musen ( ) ganska skilldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 du körde säkert med pil tangenterna och säger att du kört med musen ( ) ganska skilldat Närå, bara fjollor som kör med pilar! Var ganska många spelar på den här (gissao mdet var kul?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 Närå, bara fjollor som kör med pilar! Var ganska många spelar på den här (gissao mdet var kul?) det äger fett att köra på mång-spelare servrar . tycker att EA gjorde en miss när dom inte la in lastman stands dvs. att när man är död så är man död tills rundan är slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2004 det äger fett att köra på mång-spelare servrar . tycker att EA gjorde en miss när dom inte la in lastman stands dvs. att när man är död så är man död tills rundan är slut Det borde var ganska tråkigt eftersom banorna är så pass stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts