BroDD Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Aah minnen, har det orginal Minnen? spela de nu om du har.. de äger totalt.. turtles 3 inte lika kul som 2an, men fortf jävligt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Funkar det bra med Radeon 9600? Hmm.. Mjo det ska nog funka.. Kanske inte på högsta inställningar direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Minnen? spela de nu om du har.. de äger totalt.. turtles 3 inte lika kul som 2an, men fortf jävligt kul Om jag ändå kunde, NESet är hos farsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ägde på AIM_dust2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vad är det du har lagt där? Bomber eller? :V C4 bomber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ägde på AIM_dust2002 WoW.... ser att du har alla orginala skins .. om du verkligen vill göra din Cs:s 100 gånger grymmare . www.csbanana.com BEST CS-SITE EVER ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 WoW.... ser att du har alla orginala skins .. om du verkligen vill göra din Cs:s 100 gånger grymmare . www.csbanana.com BEST CS-SITE EVER !!! Eller http://www.counter-strike-dl.com/ ftw, ingen jävla reklam heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Eller http://www.counter-strike-dl.com/ ftw, ingen jävla reklam heller. Cool ! men inte så många vapen och players ! Reklam ? jag får ingen reklam på csbanana Men banana Äger !! dom har mest skins än alla cs-sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Tackar för båda sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Tuut-Tut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Är spelet roligt? Skitskoj! Men jag har fasnat på banan Nexus Hub Tunnels, när man ska döda en jätte spindel med en hyperblaster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Tuut-Tut! har precis klarat act I på campaign(?), har inte börjat med Act II än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 har precis klarat act I på campaign(?), har inte börjat med Act II än. Vad heter din Explorer? Min heter "The Emperor of Offa".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vad heter din Explorer? Min heter "The Emperor of Offa".. Min heter Mr. 1337. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jiwer: Vilket spel är det? Det är ju quake 4 Du kommer nog dit du mä snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vad heter din Explorer? Min heter "The Emperor of Offa".. Ehm, ursäkta min noobhet, men explorer ? . Jag döpte något toll eXotic, men jag är inte säker på om det var det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Det är ju quake 4 Du kommer nog dit du mä snart Men din HUD är ju orange Hur fixade du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Men din HUD är ju orange Hur fixade du det? Den blir så sen tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ehm, ursäkta min noobhet, men explorer ? . Jag döpte något toll eXotic, men jag är inte säker på om det var det du menade. Explorer a.k.a. "hjälten" är en liten gubbe som man får i starten av varje bana, och han kan gå runt och samla treasures tex.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Min Armé är.. Gullig! En björn, En varg, En Indian, Muskitörer, Mortar och Kanoner mm..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts