thotim Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Lite B&W2 besatt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Är B&W 2 värt att köpa? Gillade ettan men jag har tvivlat lite på tvåan efter att mina kompisar säger att det är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Vad går B&W ut på? vad gör man? är det strategie , action osv.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Är B&W 2 värt att köpa? Gillade ettan men jag har tvivlat lite på tvåan efter att mina kompisar säger att det är tråkigt. Ja, det är skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Är B&W 2 värt att köpa? Gillade ettan men jag har tvivlat lite på tvåan efter att mina kompisar säger att det är tråkigt. Om dina kompisar har det varför inte testa det hos dom då? Redigerad 17 oktober, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Zelda for teh win! http://img362.imageshack.us/img362/3917/zeldascreenomglol1jj.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Oj, ledsen, dubbelpost! Redigerad 17 oktober, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Om dina kompisar har det varför inte testa det hos dom då? De har det inte, de har testat det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Och det enda som hörs är min egna och mina kompanjoners fotsteg. Sedan ett kraxande ljud från nångon fågel... Redigerad 17 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Min egen helli. Edit: Helli-helli. Redigerad 17 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Zelda for teh win! http://img362.imageshack.us/img362/3917/zeldascreenomglol1jj.png Ord men ja suger på de spelet, fattar inte vart fan ja ska gå efter ja fått ut prinsessan ur slottet.. eller vem de nu e.. ett tag sen ja spela.. alltså direkt i början va liten bilden blev Redigerad 18 oktober, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ord men ja suger på de spelet, fattar inte vart fan ja ska gå efter ja fått ut prinsessan ur slottet.. eller vem de nu e.. ett tag sen ja spela.. alltså direkt i början Vart hittas? PM:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Och det enda som hörs är min egna och mina kompanjoners fotsteg. Sedan ett kraxande ljud från nångon fågel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Wtf spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Wtf spam? Läs posten i min quote och sedan mitt namn så fattar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Läs posten i min quote och sedan mitt namn så fattar du Jag fattar men du borde skriva de istället för en smile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Bahaha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Bahaha xD Quake 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Quake 4? Yup *slänger upp en bild till så att det inte blir spam o_O* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Creepy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts