KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 En moderator är ALLTID i tjänst! Det var en gämnförelse. och nej jag är inte alltid i tjänst. jag är bara i tjänst inne i gtasajtens forum. Vilka sidor jag besöker förutom gtasajtens forum, och vad jag laddar ner och inte laddar ner ska ni fullständigt skita i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Sluta hacka på KalleR plz! Han e ju fan en av de bästa modsen! Han gör ju faktsiskt bara sitt jobb och det är att sköta om forumtet! Gillar ni det inte, så hacka inte på modsen, utan då kan ni dra härifrån istället! Back on topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ang. det här med att en moderator inte får ladda ned upphovsrättsskyddat material. Nej, varken en moderator eller någon annan individ får ladda ned det utan tillstånd men alla gör som de själva vill, okej? Bara för att man är moderator på ett forum, så betyder det inte att han/hon inte får göra vad han/hon vill under den tiden han/hon inte spenderar sin tid på forumet. Sen så tycker jag att KalleR var trevlig och sa att busksnacket skulle läggas ned (noll tolerans mot warez?). Säger då KalleR det, då ska det så vara så. Att komma med argument som 'du tror att du är gud' eller liknande håller inte. Poliserna tror inte att de är gudar, men ändå lyder de flesta vad de säger på stan, eller hur? Hela argumentationen bygger väll i grund och botten på att det är en liten och hormonstinn unge/ungdom som inte kan kontrollera sig själv. Lägg ned med den skiten, har ni ingen självkontroll så ska ni koncentrera er på att skaffa det innan ni beblandar er med andra, sociala individer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Det var en gämnförelse. och nej jag är inte alltid i tjänst. jag är bara i tjänst inne i gtasajtens forum. Vilka sidor jag besöker förutom gtasajtens forum, och vad jag laddar ner och inte laddar ner ska ni fullständigt skita i Jupp, då hade vi det avklarat. Tack o hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Omgplz stfu kthxbye. Här har ni en bild på min 385-manna-armé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Akta min 435 manna armé med bågskyttar Dock så kom dom jävlarna och sköt ner alla med sina katapulter!! Gah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Lägger upp lite färska screens från JO. jag och Pema. Redigerad 16 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 En till härligt bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Omgplz stfu kthxbye. Här har ni en bild på min 385-manna-armé. En, två, tre, fyra, fem sex.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Körde över någon med bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Omgplz stfu kthxbye. Här har ni en bild på min 385-manna-armé. Vilket lir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Akta min 435 manna armé med bågskyttar Dock så kom dom jävlarna och sköt ner alla med sina katapulter!! Gah! Hah, ownd. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Ceone: Black & White 2. Redigerad 16 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Omgplz stfu kthxbye. ..? Här har ni en bild på min 385-manna-armé. Spelet är.. Black & White 2? Editation, läste inte posten ovan, duh. Redigerad 16 oktober, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Gjorde banan precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 G! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Cyprez: Grafiken på det du lirar ser lite grötig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Cyprez: Grafiken på det du lirar ser lite grötig ut Håller med till 100%! på varje ord där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 w00t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Cyprez: Grafiken på det du lirar ser lite grötig ut Lite... .. . Det laggar som fan ibland, och jag kör på utan skuggor och lägsta detaljerade miljö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Min galna lilla apa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts