KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Är inte avunsjuk men jag blir ganska tjurig när sånna som inte är nått tror dom är nått t.ex du Är det jag som tror jag är nåt? klarar inte du av att bli tillsagd så har du inget här att göra. Tror du jag är kaxig för att jag njuter av det? knappast!... Anledningen till att jag är så kaxig mot dig nu är för att jag är så jävla trött på småglin som du som inte klarar av motgångar, utan måste käfta imot istället. Redigerad 16 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Är det jag som tror jag är nåt? klarar inte du av att bli tillsagd så har du inget här att göra. Tror du jag är kaxig för att jag njuter av det? knappast!... Anledningen till att jag är så kaxig mot dig nu är för att jag är så jävla trött på småglin som du som inte klarar av motgångar, utan måste käfta imot istället. Hmm... dom flesta som ja ghär träffat här på forumet ka nvara ganska trevlig förutom du... jag har sätt många som du är kaxig imot bara dom gör minsta fel i din lilla dator värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hmm... dom flesta som ja ghär träffat här på forumet ka nvara ganska trevlig förutom du... jag har sätt många som du är kaxig imot bara dom gör minsta fel i din lilla dator värld. Grattis! du har fattat att jag är trött på halva forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Grattis! du har fattat att jag är trött på halva forumet! Dags att sluta som modd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Dags att sluta som modd då? Nej. dax att bli ännu hårdare fjantar som du, så ni fattar. nu slutar jag diskutera i denna tråden, svara i pm om du vill fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nej. dax att bli ännu hårdare fjantar som du, så ni fattar. nu slutar jag diskutera i denna tråden, svara i pm om du vill fortsätta Nej... vi slutar här... Jag ska gå och göra nått i mitt riktiga liv och inte i nått jävla dator liv. Slår vad om att du är en liten mobbad pojke utan din dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Okej... jag säger bara min mening. Det värkar som man ska dyrka dig som en gud bara därför du är modd. Värker det mycket :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Slår vad om att du är en liten mobbad pojke utan din dator Nej då, jag är väldigt nöjd med mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nej då, jag är väldigt nöjd med mitt liv Bra. PUNKT här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Är inte avunsjuk men jag blir ganska tjurig när sånna som inte är nått tror dom är nått t.ex du Han är moderator och ska hålla ordning i forumet. Svårt o förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Han är moderator och ska hålla ordning i forumet. Svårt o förstå? Joo man behöver väl inte va otrevlig för de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Joo man behöver väl inte va otrevlig för de? Det hela är väldigt väldigt enkelt, de som är otrevliga mot mig är jag otrevlig mot. puss och kram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Joo man behöver väl inte va otrevlig för de? Otrevlig? han sa att vi skulle lägga ner "busksnacket" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Det hela är väldigt väldigt enkelt, de som är otrevliga mot mig är jag otrevlig mot. puss och kram Jasså är det så alla gånger då? ceone: men jag har sett andra gånger Redigerad 16 oktober, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jasså är det så alla gånger då? ceone: men jag har sett andra gånger Det räcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Min sista bild jag har tagit idag. http://img396.imageshack.us/img396/282/swefor40pic36kn.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tycker det är väldigt bra att en moderator av allting sitter och laddar ner spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Tycker det är väldigt bra att en moderator av allting sitter och laddar ner spel HAHAHAHAhahahah samma sak som att en polis skulle cykla mot röd gubbe när han inte är i tjänst. Redigerad 16 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 HAHAHAHAhahahah samma sak som att en polis skulle cykla mot röd gubbe när han inte är i tjänst. En moderator är ALLTID i tjänst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 KalleR har faktiskt bara gjort en map till demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts