p-c-2 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 En tidig w.i.p bild av min bana dm_highway. :F Rebelstarten. Dock kompilerades den med både rad.exe och vis.exe inställt på fast, plus att massor av detaljer fortfarande inte är på plats. (Texturerna på bergen kruppade också och blev alldeles gröna. Wow nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 En tidig w.i.p bild av min bana dm_highway. :F Rebelstarten. Dock kompilerades den med både rad.exe och vis.exe inställt på fast, plus att massor av detaljer fortfarande inte är på plats. (Texturerna på bergen kruppade också och blev alldeles gröna. Hur gör du vatten? När jag försöker göra vatten blir vattenytan helt konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 En tidig w.i.p bild av min bana dm_highway. :F Rebelstarten. Dock kompilerades den med både rad.exe och vis.exe inställt på fast, plus att massor av detaljer fortfarande inte är på plats. (Texturerna på bergen kruppade också och blev alldeles gröna. Jävlar, Najs=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hur gör du vatten? När jag försöker göra vatten blir vattenytan helt konstig Gör en brush där du vill ha vattnet, ge hela brushen texturen "Nodraw" förutom ytan som vi kan ta texturen "water_canals03" bara som exempel. :F Sen är det klart, var dock noga med att din bana inte har några läckor för då kan hela skiten bli hur konstig som helst, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Har splet de e schysst, kan ´dock inte ha lik höga grafik inställningar men funkar ändå Jag spelar Black and White 2 på en 1,8 ghz 512 ram och ett 9800 pro, inte värsta super datorn men det ser snyggt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) "Wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" http://img187.imageshack.us/img187/7174/jk2mp20051009175821645lj.th.jpg Redigerad 9 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Fan va man hatar dessa jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Fan va man hatar dessa jävlar W0rd på det. Blir alldeles blek och vild när man hör dom klättra på stuprören. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Fan va man hatar dessa jävlar Dem är jobbiga som fan, man ska springa emot dem och skjuta en dubbelsalva med shotgun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ja, eller så skjuter man dom i skallen medans dom fortfarande klättar uppför stuprören (om det gör det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 En till tidig, W.I.P bild från min bana dm_highway (Projektnamn). Dock så den modellen som det står "ERROR" på ska egentligen vara en ammunitionslåda men har tydligen råkat göra något fel. :F För övrigt är dimman för tunn (Man ska nämligen inte kunna se slutet på vattnet hehe. ) och texturerna är fortfarande felvända, har inte hunnit fixa det. (Glastrappegrejen som syns på bilden är en liten "Platå" till en stege för att kunna komma upp på bilvägen igen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ursäkta dubbelpost men man kan inte posta två bilder i samma bild om man inte laddar upp dem någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Black and White 2 http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/bw2.JPG Releasedatum : 13oktober. Luktar warez? Men, jävligt snüggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Releasedatum : 13oktober. Luktar warez? Du är väl avis bara för att du sitter på 56k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Du är väl avis bara för att du sitter på 56k? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jo. ...Busted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag och en vän spelade lite Bontago. Vi skulle bygga jättemånga torn. Det blev ganska tråkigt efter ett tag... Vad är det för ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vad är det för ett spel? LäsarN^ Bontago Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Förlåt för stor bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Förlåt för stor bild. IIIH SKA SKAFFA!! ettan äger ju Redigerad 10 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts