Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

En tidig w.i.p bild av min bana dm_highway. :F Rebelstarten.

Dock kompilerades den med både rad.exe och vis.exe inställt på fast, plus att massor av detaljer fortfarande inte är på plats. :P (Texturerna på bergen kruppade också och blev alldeles gröna. :huh:

Hur gör du vatten? :) När jag försöker göra vatten blir vattenytan helt konstig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör du vatten? :huh: När jag försöker göra vatten blir vattenytan helt konstig

Gör en brush där du vill ha vattnet, ge hela brushen texturen "Nodraw" förutom ytan som vi kan ta texturen "water_canals03" bara som exempel. :F

Sen är det klart, var dock noga med att din bana inte har några läckor för då kan hela skiten bli hur konstig som helst, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En till tidig, W.I.P bild från min bana dm_highway (Projektnamn). ;)

Dock så den modellen som det står "ERROR" på ska egentligen vara en ammunitionslåda men har tydligen råkat göra något fel. :F

För övrigt är dimman för tunn (Man ska nämligen inte kunna se slutet på vattnet hehe. ;P ) och texturerna är fortfarande felvända, har inte hunnit fixa det. :mellow:

(Glastrappegrejen som syns på bilden är en liten "Platå" till en stege för att kunna komma upp på bilvägen igen.)

post-23-1128878657_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor