Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Men man ska inte ge sig in på överklockning om man inte har några kunskaper i det.

I en guide som jag läste sa han att det inte var nån fara alls att överklocka sitt graffekort men att man bör inte bör gå längre än ca 10%+/-

Ehm, jag måste erkänna att det inte såg helt avslappnat ut när jag höjde corespeeden till 500Mhz men ingen skada var skedd efter jag rebootade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, ja omega drivers är bättre än real nvidia eller vad tusan de vanliga nu heter, då de i de flesta spel ger dig bättre fps -Doom III för mig innan jag installerade omega drivers kördes i ungefär trettio fps, nu med dem kan jag spela med dubbelt så höga grafiska inställningar och har sjuttio fps.-

plus att de fixar till ett antal grafikbuggar i de flesta spelen och man kan se fler DXeffekter. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, ja omega drivers är bättre än real nvidia eller vad tusan de vanliga nu heter, då de i de flesta spel ger dig bättre fps -Doom III för mig innan jag installerade omega drivers kördes i ungefär trettio fps, nu med dem kan jag spela med dubbelt så höga grafiska inställningar och har sjuttio fps.-

plus att de fixar till ett antal grafikbuggar i de flesta spelen och man kan se fler DXeffekter. ^_^

Vilken Forceware version hade du, och vilken Omega version laddade du hem då till vilket grafikkort?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken Forceware version hade du, och vilken Omega version laddade du hem då till vilket grafikkort?

Gee', är inte så bra på sånt där men. ^_^

Har GeForce 4 4200ti med 128 mb sen tankade jag Omega v.16693. :mellow:

(Forceware vet jag inte riktigt vad det är hehe. :F)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor