Game_X Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Uhh... Vi hade tråkit antar jag... omg, ny sida. o.o Redigerad 6 oktober, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Uhh... Vi hade tråkit antar jag... omg, ny sida. o.o Hur kör man saker!??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Hur kör man saker!??!?! Det där är Jedi Academy o_O Aja, kanske funkar på JK2 också.. 1. Hoppa upp på den 2. Tryck på "Use" (default är Enter eller R) 3. Lyft med Mellanslag och styr som vanligt. Redigerad 6 oktober, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Det där är Jedi Academy o_O Aja, kanske funkar på JK2 också.. 1. Hoppa upp på den 2. Tryck på "Use" (default är Enter eller R) 3. Lyft med Mellanslag och styr som vanligt. Aha.. men de borde funka då de finnsfordon med rörliga delar. alltså. man ser vart den kan röra på sig och så får testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vvent med nip-zet ooo respect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vvent med nip-zet ooo respect Linux? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Lägg märke till hur långt hylsorna flyger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Galet vackert (ursäkta storleken) En kompis sa att det är inte änns den bästa grafiken dom kan få ut från den grafikmotorn... dom kan få ut mer men det skulle bli för krävande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Lägg märke till hur långt hylsorna flyger.. Åhh vilket fint träd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Lägg märke till hur långt hylsorna flyger.. Blått träd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Lägg märke till hur långt hylsorna flyger.. Dags att uppdatera drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Dags att uppdatera drivrutinerna? Kanske ska göra det snart ja.. Men för det första, Det är Sven co-op, på en väldigt ful bana. Jag ritade dit "elden". Bilden var i BMP, Jag förminskade den 4 gånger och sparade den i JPEG.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Lägg märke till hur långt hylsorna flyger.. Det roliga med din bild var ju grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Det roliga med din bild var ju grafiken. Är det inte en gammal Halflife mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ja, men det är betydligt snyggare än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Galet vackert (ursäkta storleken) Detta ska man nog veta ? men jag gör det iaf inte, Vad är det för spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Detta ska man nog veta ? men jag gör det iaf inte, Vad är det för spel?? Haha ja det ska man verkligen veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Detta ska man nog veta ? men jag gör det iaf inte, Vad är det för spel?? Half-Life 2. :F Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Som jag vill att lobbyn ska se ut på WormNet: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Friendsbox_on_Wormnet....PNG Jag gjorde den i paint och bifogade den i ett mail till Team17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Half-Life 2. :F Typ. men aha åff, det har jag aldrig spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts