BigBear Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ja, visst är det härligt när man äntligen kan maxa alla grafikinställningar? Underbart @ BigBear: Tror det är i det huset där G-man kan skådas... Såååå.. KILL HIM!! lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 En ointressant bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 En ointressant bild. Vad är det för spel ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Escape From Monkey Island... Någonting. (Eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Escape From Monkey Island... Någonting. (Eller?) Tror inte det jag har spelat 3 och 4 iaf och det ser inte ut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Myst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Escape From Monkey Island... Någonting. (Eller?) Cures of the monkey islands menar du? eller finns det nåt som heter escape from the monkey islands? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Jadu... Hittade två fel på denna... Att han har minus ett och att han har varit inne i 540 minuter... Jag gick in på den först medans han fortfarande var på en annan server . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 "Bomb guides and Terrorist handbooks" http://img132.imageshack.us/img132/9070/usamainpostal27lb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Heh , och jag vet att det är vice city men det är bättre att använda en aktiv tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jadu... Hittade två fel på denna... Att han har minus ett och att han har varit inne i 540 minuter... Jag gick in på den först medans han fortfarande var på en annan server . Hummmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Max Payne 2 med en Vice City-mod skillnaderna är att att shogun(en) blir som i vc, berattan blir till dom pistolerna i VC (bilden) och desert eaglen blir colt python, sen ändras max's skin till tommy och vladmir blir lance vance, lite andra pistolljud...inget mer sen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Fina texturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Fina texturer. Men. Alla kanske inte har ett uberkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag syftade inte på det. Menade att dom är dåligt gjorda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Men. Alla kanske inte har ett uberkort. Man behöver inte ha bra kort för att ha fina texturer det är modaren som har gjort skinet fult som F*N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ord! Vilket starwars spel är det där? ser väldigt interissant ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vilket starwars spel är det där? ser väldigt interissant ut Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast. Men Darth Maul finns inte med från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Bästa spelet som nånsin gjorts.. finns INGET spel som klår detta... dom gamla NES spelen äger alla andra.. baseball stars e lätt de grymmaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Bästa spelet som nånsin gjorts.. finns INGET spel som klår detta... dom gamla NES spelen äger alla andra.. baseball stars e lätt de grymmaste Om att inget slår NES spel kan jag hålla med om men... baseball stars... Snälla Finns inget bättre än Super Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts