Invictus Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Fahrenheit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Tack du som tipsade om Fraps. Bara dåligt att den sparar i bmp men sånt får man tåla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Har för mig att det går att ändra format, kommer dock inte ihåg hur. Redigerad 21 september, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Har för mig att det går att ändra format, kommer dock inte ihåg hur. Går tydligen bara om man har registrerad version. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Isf rekonmenderar jag Grabby (gratisprogram). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Isf rekonmenderar jag Grabby (gratisprogram). Det rekomenderade jag med, men icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Spelade på One.se servrarna. Fick snubbarna på marken i en smäll, men vart dödad av killen uppe på muren strax efter. Gick inte så bra iövrigt, min squad var inte precis samarbetsvillig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Min senaste bana till CSS. Håller på med en till Halflife2 Deathatch nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ceone va de inte du som kunde maxa på BF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ceone va de inte du som kunde maxa på BF2? Maxa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Dra upp alla grafikinställningar till max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jo de e på de högsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jo de e på de högsta Vad för saker finns I din dator? (Graf-kort, Ram etc.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Har för mig att det går att ändra format, kommer dock inte ihåg hur. Öppna i pain eller nåt annat bildprogram och spara som jpeg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jo, men det är det att bmp- filer oftast ligger på +1000kB. Då hjälper det inte speciellt mycket att ändra format i Paint. 'Gottcha! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/d2_coast_100006.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jo, men det är det att bmp- filer oftast ligger på +1000kB. Då hjälper det inte speciellt mycket att ändra format i Paint. 'Gottcha! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/d2_coast_100006.jpg Bmp filer som är 3 mb går ner till typ 20-30 kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vadå ägd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vadå ägd? Inte särklit svårt.. Beror ju iofs vilken svårighets-grad du spelar på.. Vann med 14-3 över World Allstars med Färjestad på svårighets-graden Lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Vadå ägd? Inte speciellt svårt om man kör på lägsta svårighetsgraden. Stog 51-0 till mig en gång på FIFA 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Min senaste bana till CSS. Håller på med en till Halflife2 Deathatch nu Jag skulle cokså vilja bygga banor. jag försökte en gång men jag fattade aldrig hur man började. jag gillar å bygga och sånt så det skulle vara hur roligt som helst å göra tex CS:source banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts