ZliPp Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Tihi^^ Vietcong 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) " Fock You Big Mamma! " Lanade Sven Co-op med en kompis.. Fan va rädda vi blev när Big Mamma kom! Redigerad 19 september, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 " Fock You Big Mamma! " Lanade Sven Co-op med en kompis.. Fan va rädda vi blev när Big Mamma kom! SC AEGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Lyckades du ta kål på henne ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Lyckades du ta kål på henne ? Jorå, men Hon sprang efter min kompis i typ 5 min medans jag satt och gömde mig bakom en låda.. Hörde hur han satt och skrek bakom min rygg " Hjälp mig då!! Ahhh! Hon kommer! Skjut henner för fan då!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jorå, men Hon sprang efter min kompis i typ 5 min medans jag satt och gömde mig bakom en låda.. Hörde hur han satt och skrek bakom min rygg " Hjälp mig då!! Ahhh! Hon kommer! Skjut henner för fan då!!" Haha satt du och gönmde dig ? HAHA så snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Haha satt du och gönmde dig ? HAHA så snällt Ja.. Man vill ju inte gå en säker död.. Vi lirade en annan bana före det.. Vi mötte flera sånna här; Persuaded Vegetarian Zombie - Refuses to touch any flech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Many funny things happens at Worms Armageddon when i play it... But i cant take a fucking screenshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 " Fock You Big Mamma! " Lanade Sven Co-op med en kompis.. Fan va rädda vi blev när Big Mamma kom! Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vilket spel? Half-Life med modden Sven Co-op. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Many funny things happens at Worms Armageddon when i play it... But i cant take a fucking screenshot Det här är ett svenskt foum, du är välkommen att prata svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Det här är ett svenskt foum, du är välkommen att prata svenska. Svårt. Använder för mycket engelska så snart kan jag ingen svenska... Jo då. Men engelska is the shit Eller. Nej vet inte men är jag argh eller frustrerad säger jag det på engelska eller iaf jävla motherfucking någonting sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Svårt. Använder för mycket engelska så snart kan jag ingen svenska... Jo då. Men engelska is the shit Eller. Nej vet inte men är jag argh eller frustrerad säger jag det på engelska eller iaf jävla motherfucking någonting sånt Men det är väl inte allt för svårt att trycka på Print Screen knappen eller ? Vet inte om Grabby är ett gratisprogram, men skaffa det så kan du bara peppra Print Screen knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Men det är väl inte allt för svårt att trycka på Print Screen knappen eller ? Vet inte om Grabby är ett gratisprogram, men skaffa det så kan du bara peppra Print Screen knappen. Om man gör det och klipper in i .ex paint så blir nästan allting bara svart. Går inta att ta från det spelet asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Skaffa grabby och peppra på Print screen-knappen då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Om du tar screenshot med fraps borde det funka. :F Blir ungefär samma för mig om jag tar en bild i Mafia men funkar med fraps. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Om du tar screenshot med fraps borde det funka. :F Blir ungefär samma för mig om jag tar en bild i Mafia men funkar med fraps. xD Hmm. Och fraps är/finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Hmm. Och fraps är/finns? Men wtf? Gissa? Eller googla? Men nu är jag snäll: http://fraps.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Men wtf? Gissa? Eller googla? Men nu är jag snäll: http://fraps.com/ Fattar inte ett skit av det. Klickar på F10 men ingen bild kommer till mappen jag valt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Fick min första utmärkelse idag. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts