P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Starta, starta, starta, starta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Battlefield 2 Minimum OS: Windows XP (32-bit) Processor: 1.7 ghz (Intel Pentium 4 eller motsvarande) Minne: 512 MB RAM Hårddisk: 2.3 GB DVD-ROM: 8 hastighet Grafikkort: 128 MB med stöd för 1.4 pixel shader.* Ljudkort: DirectX 9.0c DirectX: Version 9.0c LAN: TCP/IP-styrt Internet: 128 kbps eller snabbare Om det nu var det du undrade . Japp det var det jag undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Spelar du också? Isåfall, kör du Dystany Mode? Jepp det gör jag Njaa började nyss en säsong med philadelphia. Är inte så insatt i NHL-Spelen, vad är det där du sa för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jepp det gör jag Njaa började nyss en säsong med philadelphia. Är inte så insatt i NHL-Spelen, vad är det där du sa för nåt? Dystany(?) mode? Isåfall så är de typ karriär läge, man väljer lag får poäng för hur många mål man gör osv. Sen när säsongen är slut så kan man välja nya lag att managera beroende hur många poäng man tjänar, tror jag iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Holly Sh**t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Heh-- tyckte bilden blev rätt häftig faktiskt... även om jag spelar på bland de lägsta grafikinställningarna men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 På en CSS server så kunde man vara Homer i CT eller Mr.Burns i Terroristerna, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 På en CSS server så kunde man vara Homer i CT eller Mr.Burns i Terroristerna, Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) På en CSS server så kunde man vara Homer i CT eller Mr.Burns i Terroristerna, Fanns de inte en simpsons bana också?? Redigerad 14 september, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jäveln har spyt sin egen skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hahaha, någon har hittat sitt favoritspel ! Men jag lovar du tröttnar snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hahaha, någon har hittat sitt favoritspel ! Men jag lovar du tröttnar snart Snyggaste signaturen på ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Hahaha, någon har hittat sitt favoritspel ! Men jag lovar du tröttnar snart Jag har redan tröttnat. Det är SÅÅ liten del av staden. Har bara demot, vill ha fulla verisionen + postal aw! :"> Redigerad 14 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Snyggaste signaturen på ett tag! Tack! Inte jag som gjort den om du tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Fanns de inte en simpsons bana också?? Fy_simpsons ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Fy_simpsons ja Finns även De_Simpson och De_springfield. SÄker många fler jag inte känner till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Finns även De_Simpson och De_springfield. SÄker många fler jag inte känner till. Jomen detta var scoutknifves vi körde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Tack! Inte jag som gjort den om du tror det Aha. Trodde du äntligen hade lärt dig 3Dmax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts