P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Rune-- suveränt spel för lan! Heh-- iofs rätt gammalt och svårt att få tag på nu för tiden. (Hade nog rätt tur den där rundan eftersom vi använde en 'mutator' som ger den som dödar den ledande personen ett hyfsat antal bonuspoäng i de sista minuterna av matchen, och med bara en arm och en galning bakom mig med gigayxa han är på g att kasta kan man väl inte säga annat än tur? ) Jadu, är gammal elajt på det där. Tyvärr så funkar inte min [HAX]edakcarc[/HAX] version inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag och HOWHOW hade lite kul: Bild. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag och HOWHOW hade lite kul: Bild. :"> "Lite". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag och HOWHOW hade lite kul: Bild. :"> LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jadu, är gammal elajt på det där. Tyvärr så funkar inte min [HAX]edakcarc[/HAX] version inte längre HAHAH VAD ROLIG DU ÄR P-C!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Fick denna bilden när jag laddade om i Max Payne 2, jäkla ägspel X2000. http://img154.imageshack.us/img154/4092/3424145ku.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Heh några av bilderna från Wolf: ET på den här hemsidan är rätt roliga faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Banan 2rooms_advanced är skit rolig. (som på bilden) så fort man dör så återlivas man direkt till sin bas som deathmatch. Laget vinner när alla spelare är döda samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Banan 2rooms_advanced är skit rolig. (som på bilden) så fort man dör så återlivas man direkt till sin bas som deathmatch. Laget vinner när alla spelare är döda samtidigt! Ska spela om jag hittar nån server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Banan 2rooms_advanced är skit rolig. (som på bilden) så fort man dör så återlivas man direkt till sin bas som deathmatch. Laget vinner när alla spelare är döda samtidigt! Mitt favvovapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hehe en skit rolig bana på css som man spelar fotboll när man får in bollen i motståndarnas mål så dör hela laget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Hehe en skit rolig bana på css som man spelar fotboll när man får in bollen i motståndarnas mål så dör hela laget Vad heter mapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) *EDIT* Oj förlåt, fel tråd. :"> Redigerad 8 september, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Gissa spel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Gissa spel: Burnout 3` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Burnout 3` Nähä. need for speed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Nähä. need for speed! meh, e ni blinda det är ju Juiced Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Gissa spel: Blood Rayne 3, kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Blood Rayne 3, kanske Snarare BloodRayne 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Snarare BloodRayne 2.. ... Tyst nu! Hade för mig att det usla spelet jag köpt var BloodRayne 2, men jag hade väl fel!... Som vanligt!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts