Lallaren Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Här är en bild .. sry för grafik inställningarna.. har abra 512 ram rekomenderat 1gb... men spelet funkar .. har sänkt nergrafiken rejält! mycket och om den är förstor, säg till mig att ta bort.. försökte btw ge darth en puss (/kiss) men han döade mig/ gjorde så ja svimma llr va de nu är http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/screenShot0005.jpg : Redigerad 27 augusti, 2005 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad e de för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad e de för spel? Star Wars Galaxies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Party_pa_toan.JPG Party på toan, yo! Jag i badkaret å min polare på toan Det är spelet Rainbow Six 3 : Raven Shield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Okej killen använder väldigt ovårdat språk osv, Men för det ska ju inte StellHell sjunka lika lågt, Han ska ju vara som en förebild och visa hur man ska betee sig här på forumet. Känns som Stellan agerar väldigt omoget till skillnad mot vad tex Funnylin & KalleR gjorde/gör och som egentligen borde krävas av en moderator på en så här pass stort forum. Syftar inte bara på det som han skrivit här. Rätta mig om jag har fel? Lolz.. Kan du säga vart jag går till angrepp någonstans? Okej, jag skriver ungjävel en gång, woooooaaah.. Akta ironin. Han får skylla sig själv bara för folk inte gillar hans lilla maplestory lika mycket som han själv. Och som folk redan har räknat ut så får han en varning för personangrepp dels till mig och dels till andra personer i topicen. Och lägg ner spammet annars får ni andra med ACHTUNGS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 http://img393.imageshack.us/img393/696/namnls2zk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) *Bild* "BOOOM HEADSHOT!!!!!" Redigerad 3 september, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 http://img393.imageshack.us/img393/696/namnls2zk.jpg Splinter Cell Chaos Theory? älskar det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Har för tillfället bara bilder från TheSims 2, och kommer därför att framstå som en tönt. Men det spelar ingen roll för mig så är får ni en bild från TheSims2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Har för tillfället bara bilder från TheSims 2, och kommer därför att framstå som en tönt. Men det spelar ingen roll för mig så är får ni en bild från TheSims2 Nice bild, The sims 2 kan vara riktigt underhållande ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Nice bild, The sims 2 kan vara riktigt underhållande ibland Jepp, fast har tröttnat på det. Men kommer nog spela det som galning igen sen när Nattliv kommer ut Hmm..Nattliv kommer alltså att innehålla fester i city..låter bra. Då kan man göra mer kaos hos studenterna på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Har för tillfället bara bilder från TheSims 2, och kommer därför att framstå som en tönt. Men det spelar ingen roll för mig så är får ni en bild från TheSims2 Kelly Osbourne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Kelly Osbourne? Tss, nej, Hon som smashar killen i fejjan heter Ei-Vene. (En dustman man möter tidigt i Planescape heter nämligen så ) Det namnet passar henne bra, då Ei-Vene låter som lite som "ej vän" när man säger det. Och vänlig är hon ju inte, när hon örfilar den där snubben Minns inte vad dom andra heter. Men iallafall så ska tjejen föreställa en hippie, och dom andra några slags PunkarWannabe's. Sen bor det en till där. En hippie. En kille. bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Tss, nej, Hon som smashar killen i fejjan heter Ei-Vene. (En dustman man möter tidigt i Planescape heter nämligen så ) Det namnet passar henne bra, då Ei-Vene låter som lite som "ej vän" när man säger det. Och vänlig är hon ju inte, när hon örfilar den där snubben Minns inte vad dom andra heter. Men iallafall så ska tjejen föreställa en hippie, och dom andra några slags PunkarWannabe's. Sen bor det en till där. En hippie. En kille. bild: Upskirt is teh shizzle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag såg inte att hon örfilade honom innan ni nämnde det. Trodde dom dansade . Den där hippie-killen var ju skit ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag såg inte att hon örfilade honom innan ni nämnde det. Trodde dom dansade . Den där hippie-killen var ju skit ful Hippies brukar inte vara sådär überheta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Okej okej, jag erkänner väl att jag hade lite tur där, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Okej okej, jag erkänner väl att jag hade lite tur där, då. RUNE! RUUUUNE! RUUUUUUUUUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Okej okej, jag erkänner väl att jag hade lite tur där, då. Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Vilket spel? Rune-- suveränt spel för lan! Heh-- iofs rätt gammalt och svårt att få tag på nu för tiden. (Hade nog rätt tur den där rundan eftersom vi använde en 'mutator' som ger den som dödar den ledande personen ett hyfsat antal bonuspoäng i de sista minuterna av matchen, och med bara en arm och en galning bakom mig med gigayxa han är på g att kasta kan man väl inte säga annat än tur? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts