thotim Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Plz, gör det inte. Maple är så meningslöst. Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vad gör man på Maple eller vad det nu hette? Ett MMO som är byggt i platform. tråkigt, enformigt och rent åt helvete tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Visst sedu stellan...bara för att du sitter och spelar tibia 24/7, fag jävel. fixa lite uppgifter innan du börjar gnälla, du satt säkert och spelade maple i 3 minuter....men din hjärna var väl lite extra trögtänkt det dagen då eller? edit: så du menar alltså att tibia inte är enformigt?...började du spela för 1 dag sen eller? Redigerad 26 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Visst sedu stellan...bara för att du sitter och spelar tibia 24/7, fag jävel. fixa lite uppgifter innan du börjar gnälla, du satt säkert och spelade maple i 3 minuter....men din hjärna var väl lite extra trögtänkt det dagen då eller? Surt att krossa dina drömmar ungjävel men jag kom till lvl 30. Så glöm dina föraningar. Jag har spelat det mer än dig och jag säger att det suger. Och då suger det sörrö. *edit* har spelat tibia i över ett år. Och ja det är enformigt. Säg något spel som inte blir det efter ett lång period av spelande. Redigerad 26 augusti, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Så sant som sagt....dessutom har jag en 43 mage med..men orkar inte spela det atm då jag spelar ett annat spel. Kan ju säga att man lär sig allt om tibia efter 3-4 dagar då man redan är lvl 45 ungefär. Redigerad 26 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) MAFIA_KING ska det vara så JÄVLA svårt att lära sej att folk kan ha annorlunda smak? nej, tror inte det.. så sluta vara så jävla negativ förihelv.. Edit: Ursäkta humöret, allmänt trött samt små irreterad på negativa små ungar.. :"> Redigerad 26 augusti, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) EDIT: kanske för personligt Redigerad 26 augusti, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 EDIT: kanske för personligt .om det gällde mig, posta på bara. jag bryr mig ej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) MAFIA_KING ska det vara så JÄVLA svårt att lära sej att folk kan ha annorlunda smak? nej, tror inte det.. så sluta vara så jävla negativ förihelv.. Edit: Ursäkta humöret, allmänt trött samt små irreterad på negativa små ungar..:"> Jag respekterar det, men tydligen så gör ju inte stellhell det, så varför i helvete ska jag vara snäll mot den lilla fitt ungen för?! NER MED STELLHELL! Dessutom så är jag större än dig så håll käften, fag. Ett MMO som är byggt i platform. tråkigt, enformigt och rent åt helvete tråkigt! pinch.gif Plz, gör det inte. Maple är så meningslöst. pinch.gif Redigerad 26 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag respekterar det, men tydligen så gör ju inte stellhell det så varför i helvete ska jag vara snäll mot den lilla fitt ungen för?! NER MED STELLHELL! Dessutom så är jag större än dig så håll käften, fag. Jag vittrar varning. Motha'foo-shizzle, yo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Det gör mig ingenting att få en varning då jag knappast fått en innan. Och blir jag bannad så blir jag bannad, vilker rör mig 0,0005%. Redigerad 26 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Dessutom så är jag större än dig så håll käften, fag. Meh, gosigt. vill du gosa med mig för att du är större? puss .. Varning for you on the wizzle! Btw, du beter dig väldigt moget för att vara större än mig, "FAG".. Och om du inte bryr dig om du blir bannad, kan du ju lika gärna lämna forumet .. Capish? Redigerad 26 augusti, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag vittrar varning. Motha'foo-shizzle, yo. Okej killen använder väldigt ovårdat språk osv, Men för det ska ju inte StellHell sjunka lika lågt, Han ska ju vara som en förebild och visa hur man ska betee sig här på forumet. Känns som Stellan agerar väldigt omoget till skillnad mot vad tex Funnylin & KalleR gjorde/gör och som egentligen borde krävas av en moderator på en så här pass stort forum. Syftar inte bara på det som han skrivit här. Rätta mig om jag har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Nej invictus, du har alldeles rätt, stellan är det svarta fåret bland modsen...iaf enligt mig. svar @ mystic : Nej jag kan ju sitta här och skriva fula ord du aldrig hört förut..klart jag väljer det! Redigerad 26 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nej invictus, du har alldeles rätt, stellan är det svarta fåret bland modsen...iaf enligt mig. svar @ mystic : Nej jag kan ju sitta här och skriva fula ord du aldrig hört förut..klart jag väljer det! Så, då måste du vara det rosa gulliga fåret som är fag? .. Stackars pojke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Så, då måste du vara det rosa gulliga fåret som är fag? .. Stackars pojke Varför måste du...alltid svara rätt, nu kan vi väl gosa? och jag trodde jag var ett får... jesus christ Redigerad 26 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Lägg ner spamet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Lägg ner spamet! Oj vilka fina screenshots dom har postat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 .om det gällde mig, posta på bara. jag bryr mig ej.. Det ver itne till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Varför måste du...alltid svara rätt, nu kan vi väl gosa? och jag trodde jag var ett får... jesus christ http://dumbpeople.istheshit.net/images/oauiewew.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts