Jacker Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Fighter-2004: Den banan ser grym ut. Men grejen är att på Utah Beach så gick landstigning prima eftersom flottans och flygets bombardemang hadde fått tyskarna på retrett på Utah. Sen så var det inga klippor som omgav stranden på Utah. Tänkte bara säga det... http://www.misn.de/D/dday.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 (redigerad) Jävlar vilken bild jag fångade! Från Max Payne 2 modden Cinema! Redigerad 6 maj, 2004 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 har en nyare bild nu på banan som e grymmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 här e en till uppifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Ännu bättre nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Det ser ser mer ut som omaha än utah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Hoggert, fn vilken snygg bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Tack! Jag fick ha rätt bra tajming, för att få till det! Om ni undrar hur jag gjorde så gjorde jag följande Spelade Max andra mardröm, satte på bullettime,kastade en granat bakom mig, sprang förbi, fängelsecellerna, där andra Maxar sitter och snackar och då vrider han huvudet åt dom, sen smälde granaten och då pausade jag och tog kort, det blev skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 här e en till uppifrån gjort banan själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 ok, där som alla maxar sitter och ångrar sig, . Aja den ser väldigt cool ut iaf, aja, här kommer ett påskägg ifrån Hitman contracts, titta bakom 47 i spegeln: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 gjort banan själv? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 ok, där som alla maxar sitter och ångrar sig, . Aja den ser väldigt cool ut iaf, aja, här kommer ett påskägg ifrån Hitman contracts, titta bakom 47 i spegeln: lol... det spökar på dasset där vill man ju inte pissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jag såg de där spöket på Contracts men inte i toan jag såg han där en kille har dött och de ligger en köks kniv i väggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Masken12 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Bilderna funkar inte för mig heller... Error 425, Unable to build data connection: Interrupted system call För mig funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 http://www.fpscentral.com/uploads/galen.jpg Kom ihåg, varenda jävla bfv-bild som jag postar har jag tagit själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Tjocknice! Schöönt att du bytt till Pani nu min lille misse Panii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Tjocknice! Schöönt att du bytt till Pani nu min lille misse Panii Du får inte klappa mig, jag är privatbruk för min klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Det var jag och Krax på [e.Cho] tiden som lockade fram katten i dig, så jag får klappa min min min lilla lilla katt hur mycket jag vill! Aja, gillar din screen mkt, fin kissE! aja, back to tvn & ishockey vm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Hahah jag bara älskar Dubbel Sawn off shotgun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag hoppade över till balkongen smög in i rummet och kollade in på toan sen gick han mot dörren så jag fick springa och gömma mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts