SAAB Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 fick ett nyhetsmail om att de kommit till xbox...så nu kan ju dem som har xbox köpat om dom vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Eh! det va ett tag sen det släpptes!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 jag testade det för...hmmmm, 3 månader sen kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 ok...då måste skiten ha vart nåt sketer företag som skickat de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 (redigerad) Jag hittade det förra veckan i hyllorna. Men men jag bor ju bara i Linköping och där kanske det inte kommer lika fort som i storstäderna. Eller? Redigerad 18 februari, 2004 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 linköping är välrättså stort ? Karlstad är ju igentligen inte så stort,bara 80,000 invånare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Men en sak som rör mig lite... Hur kan GTA komma till Xbox då Sony har kontrakt med R* att bara Sony får GTA spelen till en vis tid? Den tiden har la knappast gått ut. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Men en sak som rör mig lite... Hur kan GTA komma till Xbox då Sony har kontrakt med R* att bara Sony får GTA spelen till en vis tid? Den tiden har la knappast gått ut. Eller? jo det har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 hahaaha! tidig du e....har du varit på semester ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2004 Men en sak som rör mig lite... Hur kan GTA komma till Xbox då Sony har kontrakt med R* att bara Sony får GTA spelen till en vis tid? Den tiden har la knappast gått ut. Eller? "Kinda" onödigt att dra upp en 3månader gammal topic för det.. Testa att läsa nyheterna som kommer på gtasajten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2004 Vore en nyhet om det skulle släppas till GC!!! Gå in på min sida och skriv under namninsamlingen!!! www.gta4gc.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts