Grötmannen Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Mäniskorna slåss men då äter murlocarna lite demonblod å blir skitsura å bajsar på människorna så att de blir ännu surare å sen så slaktar de varandra å murlocarna Murlocar-- (Om ni hittar nån bugg eller nåt som borde förändras så kan du väl pm:a mig så blir jag jätte gla ) Seas_Of_Blood.w3x Redigerad 23 januari, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 varför räckte det inte med en tråd? du kan ju visa lite screens och så också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Hur fixar man så att de kommer upp här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 (redigerad) Help Redigerad 23 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Mäniskorna slåss men då äter murlocarna lite demonblod å blir skitsura å bajsar på människorna så att de blir ännu surare å sen så slaktar de varandra å murlocarna Murlocar-- (Om ni hittar nån bugg eller nåt som borde förändras så kan du väl pm:a mig så blir jag jätte gla ) "å blir skitsura å bajsar på människorna".... har du hört talas om att det heter "och" och inte "å"... och att... bajsar på människorna?.. ehhh... ursäkta mig men, hur gammal är du egentligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Han är född 89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Han är född 89 Okej... han är äldre än mig!! ... men ofta man kutar runt och säger "å sen bajsar dom på människorna"... Han är kanske en mutant! (Ta inte illa upp.... det var ett skämt kanske lite dåligt skämt... men jag har dålig humor.... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hur får jag igång banan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 lägg den i C\Program\WarcraftIII\Maps\ (den är till tft) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 "å blir skitsura å bajsar på människorna".... har du hört talas om att det heter "och" och inte "å"... och att... bajsar på människorna?.. ehhh... ursäkta mig men, hur gammal är du egentligen??? Jag Var Trött Å Skrev Det Där Skiten, Å Jag Gillar Å Säga 'Å' Å Jag Säger 'Å' Om Jag Vill Å Inte 'Och' (de bajsar inte, de dödar dem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 "å blir skitsura å bajsar på människorna".... har du hört talas om att det heter "och" och inte "å"... och att... bajsar på människorna?.. ehhh... ursäkta mig men, hur gammal är du egentligen??? Ska du säja kolla bara på din lilla text där det står köp dämpningspapper! Vem fan e barnslig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts