XperienZe Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Lol @ AE_Dave Vadå ser ut som the-unknown, det var ju inte vinter i unknown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Lol @ AE_Dave Vadå ser ut som the-unknown, det var ju inte vinter i unknown! Nej dock inte det... men, skugga (okej många spel använder blob skuggor.), siktet, livmenyer, fiendens position att stå i, själva naturen utan texturen, gör om texturen till sommar så får man ju nästan en kopia av unknowns bana (observera nästan! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 (redigerad) Vilken textur? finns en textur (hint: snö) Redigerad 25 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 AE_Dave, vill du veta varför många saker är lika unknown...... för att vi använder samma program och då är hp grejen siktet banorna likadana, fast denna bana har jag fixat själv och liknar inte alls unknown. Skuggorna har jag inte ens tänkt på, så tänk detta är det riktiga beta stadiet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 AE_Dave, vill du veta varför många saker är lika unknown...... för att vi använder samma program och då är hp grejen siktet banorna likadana, fast denna bana har jag fixat själv och liknar inte alls unknown. Skuggorna har jag inte ens tänkt på, så tänk detta är det riktiga beta stadiet!! Jaha,,, hehe ursäkta mig då! men uhm... jag tycker fortfarande banan liknar lite unknowns bana... men skit i't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2004 Hur går det nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2004 Han har slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts