GTA3 freak Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 tycker modellerna ser lite "rip"ade från CS W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Zyber, kanske det men grejen är att du inte har haft svar på någon av mina frågor! Inte? Jag har iaf försökt hjälpa dig med en del saker, t.ex. siktet. Och så har jag svarat på massor med frågor, t.ex. hur man får armar på vapnet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 23 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 The-copy, moddelerna är ej från CS och en av dom är orginalskinnet som fanns på den och den anra (Terroristen) har jag gjort själv! Zyber, jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Inga fler kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Inga fler kommentarer? Jag väntar Ingen annan gör de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Det finns ju inget att kommentera än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Inga fler kommentarer? .... geni? Ska vi börja kommentera en banner eller nåt sånt? Vi vill ha lite screens!! Sen tycker jag faktiskt du borde ge zyber en liten plats i credits, han har ju trots allt hjälpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Här får ni något att "njuta" av Detta är verkligen en bild av betastadiet, jag har inte kommit så långt i utvecklingen! Hoppas ni gillar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jee! Läckert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) OMG! D4 1337¯>_0|2¯>_ (0|_||V73|2-57|21|(3 |V|4|V (0|V|35! OMG! The elitezorz couter-strike man comes EDIT: Försöka att fixa den... otroligt realistiska texturen, en är inte så vacker Redigerad 24 januari, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Vad ska jag fixa, kan du prata lite tydligare n00bz0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Här får ni något att "njuta" av Detta är verkligen en bild av betastadiet, jag har inte kommit så långt i utvecklingen! Hoppas ni gillar den! nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Här får ni något att "njuta" av Detta är verkligen en bild av betastadiet, jag har inte kommit så långt i utvecklingen! Hoppas ni gillar den! Riktigt nice xp! Men.... ehm.... det såg ganska rippat ut från zybers unknown.... Samma korshår, samma natur (förutom texturerna då... ) Men det såg nice ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 AE_Dave för det första använder vi samma program så siktet följer med i programet, men jag ska byta sikte snart för det är fult! Och jag har fått moddelerna av Zyber som jag sedan har skinnat men det är inte han som gjort moddelerna liksom. Så inget är rippning du vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Vad ska jag fixa, kan du prata lite tydligare n00bz0r texturen ärför suddig, och den passar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Vilken textur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Vad tycker ni om bilden nu då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Om det behövs betatestare så finns ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Vad tycker ni om bilden nu då?? hmmm... det har ju inte hänt nåt med den... Och den ser fortfarande likadan ut som en av de första bilderna ur the unknown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts