XperienZe Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 http://www.clanwas.1go.dk/Enemydown.jpg Eftersom projektet Unknown Game lades ner av Zyber så beslutade jag mig att påbörja ett arbete av spelet Enemy Down. Spelet Enemy Down är liknande det som Zyber skapade, det är alltså ett First Person Shooting Game. Spelet är under utvecklingsstadiet, just nu finns det endast ett vapen (kommer att bli minst 3) och banor jobbar jag för fullt med. Man kommer också kunna att köra bil (Hummer) m.m Hoppas ni stöder detta projekt, jag vill också påpeka att spelet kommer att fullföljas och inte läggas ner! Screenshots kommer snarast! Ni får nöja er med loggan (Modeller från spelet) Officiella hemsidan: www.Clan w-A-s.webb.se (Sidan ligger nere i ungefär en vecka pga. hosting problem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Okej, kul... Jag säjer lycka till och om du behöver beta testare så finns jag här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Tackar! Beta testare får bli ett senare problem, inte säkert jag tar emot några Får alltså se om det behövs, men tack endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 O coolt. Hoppas de blir bra. Och som sagt om du skulle behöva beta testare senare så kan ja också ställa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 *Host* Eftersom jag har hjälpt dig ganska mycket skulle jag gjärna vilja ha med mitt namn i credits! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Låter coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Zyber, kanske det men grejen är att du inte har haft svar på någon av mina frågor! Men kanske för en moddel jag fick, vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Häftigt Byggs detta spelet också med 3D Gamestudio eller vad det hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Härligt! btw, jag finns naturligtvis som betatestare om det behövs Redigerad 21 januari, 2004 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 eightball, japp det byggs också med det (Men versionen är köpt) Jag tycker om när ni gillar idén, men nu är det dags att jobba på det så ni får lite screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Är de som Counter-Strike eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Nice... Lycka till! Hoppas det blir bra. Riktigt synd att Zyber inte kunde avsluta sitt spel. *EDIT* Underarmen på den där killen till vänster... ehm.. ursäkta mig men den ser aningen tjock ut... Redigerad 21 januari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Green_Goblin, det är vapen som är ganska lika, men det är det endå inte, eftersom detta är mer ett militärspel. När du får se screens kanske du förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Blir den klar nästa år eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) fan vad nice! och AE_Dave:håll käft det ser sexigt ut EDIT:jag ställer gärna upp som betatestare om det behövs Redigerad 21 januari, 2004 av Luger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 fan vad nice! och AE_Dave:håll käft det ser sexigt ut EDIT:jag ställer gärna upp som betatestare om det behövs LoL... Jag sa aldrig att det såg fult ut. Så bara att det såg roligt och klumpigt ut! Bli inte så " " ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Green_Goblin, det kommer vara klart så fort som möjligt kanske om någon månad eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 LoL... Jag sa aldrig att det såg fult ut. Så bara att det såg roligt och klumpigt ut! Bli inte så " " ... lägg märke till mina små snälla,rara oskyldiga " " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Jaja, moddelerna lär bli snyggare efter hand, jag började för några dagar sen så....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 tycker modellerna ser lite "rip"ade från CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts