Ghost Rider Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Jag har hittat något som gör att man får eld i avgas röret men hur lägger man in det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 tror man ska öppna en fil som heter particel.dat typ och lägger in det där. Öppna filen med antekningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 ok ska testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalf Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Om det funkar kan du skicka filen? Och får jag isåfall lägga upp den modden på min hemsida: GTA-Klubben i fil arkivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 23 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 OK men det är bara en text som man kopierar och lägger in i particle.cfg sörru. Men ok! EXHAUST_FUMES.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Om det funkar kan du skicka filen? Och får jag isåfall lägga upp den modden på min hemsida: GTA-Klubben i fil arkivet. Den hemsidan har ju bara kopierat rakt av allt som GTAsajten har skrivt, ruttet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts