Barracuda Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Har fått ett allvarligt problem med min dator. när jag går ut på internet så kommer dt fram en ruta med att skriva in ett lösen. kommer precis från ett LAN. Jag Skrev in mitt vanliga och nu kommer det fram en ruta (bild) med att slå i lösenordet. Och nu vill jag ha bort den, nån som vet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Inaktivera klassificering av innehåll i IE, Verktyg --> Internet-alternativ --> Innehåll --> Klassificering av innehåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Inaktivera klassificering av innehåll i IE, Verktyg --> Internet-alternativ --> Innehåll --> Klassificering av innehåll. Tackar du rädda livet på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 OFFTOPIC! Min nästa dator(ej proccesor Det där chassit är skit, bara så att du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 OFFTOPIC! Det där chassit är skit, bara så att du vet pm kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Det är där kan föräldrar använda för att sätta lösenord på internet så att barnen inte kan komma ut på nätet ! Brukade morsan sätta på, blev skit less Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 OFFTOPIC! Det där chassit är skit, bara så att du vet Jaha jag ska antagligen inte köpa den ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts