gratt Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jag har laddat ner fraps hur tar jag screenshots med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jag har laddat ner fraps hur tar jag screenshots med den Starta programmet och kryssa för "Enable screen capture" och väljer en "hotkey" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 ... och skapa ett bra namn för din topic... skriv inte Kolla Hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 ... och skapa ett bra namn för din topic... skriv inte Kolla Hit! vad sur man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 ... och skapa ett bra namn för din topic... skriv inte Kolla Hit! Killen verkar vara relativt ny så han visste nog inte bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 Rubriken ska innehålla nått som är relaterad med hanns innehåll, det är inte alls nytt för någon, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts