malmoff Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 (redigerad) Jag har klarat alla uppdrag(tror jag) alltså alla dom malibu club och filmstudion och så vidare men det ska finnas andra uppdrag som när man ska döda lance eller något sånt när ska man göra dom uppdragen? Redigerad 20 januari, 2004 av malmoff Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 skulle bara säga : grymt namn! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Spoiler varning!! Lance dödar man i sista uppdraget Keep your friends close. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 vaddå e det att döda lance det sita uppdraget sif har jag gjort allt men ligger bara på 75 men iåf sig har jag ej gjort alla stunt å rampages Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Varför dödar man Lance egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Varför dödar man Lance egentligen? För att han sviker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Varför dödar man Lance egentligen? vadå, är du en sån däe jävel som trycker bort filmerna till alla uppdrag, eller? eller är du en sån där jävel som inte kan engelska, förlåt, amerikanska, bara för att du skolkar från dom lektionerna?!! ...eller försot du bara inte storyn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikomobil Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 alltså mr vercetti du skolkar nog från alla ``skaffa dig ett liv``lektioner förresten tona ner dig lite med ditt svärande fattar du eller ha ha ha Du skriver så här: Jag behöva hjälp med att skaffa ett eget liv jag behöva hjälp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha p.s erkänn mr tobbe och the-copy är asjobbiga förresten du är också jobbig haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 vadå, är du en sån däe jävel som trycker bort filmerna till alla uppdrag, eller? eller är du en sån där jävel som inte kan engelska, förlåt, amerikanska, bara för att du skolkar från dom lektionerna?!! ...eller försot du bara inte storyn? Han har inte klarat storyn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikomobil Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 jag har aldrig träffat nån jobbigare dig mr (vercetti) tönt Nu när du läser det här så ser du ut så här :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
malmoff Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Men när kan man göra det här uppdraget? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 mr vercetti och nikomobil: SKÄRP ER! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 mr vercetti och nikomobil: SKÄRP ER! Hmm.. börjar spåra ur?.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts