Visa Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Här tänkte jag att ni kunde skriva in vad ni brukar göra för att datorn ska "må bra" ge även tips om hur man kan göra datorn tystare! (Tex. Dämpningsplast) Bra för datornKylpasta (zink)Extra fläktför er som inte vet vad kylpasta är, så är det en mycket kall smörja som man smetar på processorn! Hade själv tänkt att köpa Kylpasta och Neon till datorn imorgon! det kommer gå på ca 200kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 När den börjar grubbla så brukar jag slå den... Annars öppnar jag rutan och en fläkt och blåser kalluft på den tekniska purjolöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Min dator mår: Skit dåligt För att få den må bra: Skita i att sätta på den Behöver för att bli bra: nytt av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 samma här krigsmedaljen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 fattar inte hur ni kan slå på den, ni har antagligen lagt ut mycket pengar på den! Om det är RIKTIG kris, så blir det linux ! Det löser det mesta. Funderar på att modifiera min serverdator, bara för att få "lite" erfarenheter, om jag är villig att införskaffa ett fönster :/ sån måste man ha en infernalisk såg till att skära hård plåt också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 kan inte ett skit om linux!! :'( är det lätt att anväda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 kan inte ett skit om linux!! :'( är det lätt att anväda? add3: FÖRSÖK HÅLLA DIG TILL TOPIC (oj fan, capslock ) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11441 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 (redigerad) add3: FÖRSÖK HÅLLA DIG TILL TOPIC (oj fan, capslock ) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=11441 JAJA SORRY DÅ!!! tack för länken the-copy! Redigerad 20 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Min dator mår utmärkt, trots att CPU'n går i 2200mhz (XP2500+) Fast ibland när jag spelar så sätter jag på en bordfläkt som blåser på burken, jag har nämligen inga chassi fläktar, ska nog köpa det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 En invändig/utvändig dammsugning av chassit ibland mår datorn bra av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Mina datorer mår alltid:bra 4 st. Denna dator: lite halvbra. Tips: ring ett kylbolag för tips om kylningTEX "kylbolag i vara komun*"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 En invändig/utvändig dammsugning av chassit ibland mår datorn bra av. Sålänge man inte dammsuger komponenterna, för de är känsliga mot statisk elektricitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Hmm... när jag smetade kylpastan så pajade processorn!!! (e på kompis data) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Hmm... när jag smetade kylpastan så pajade processorn!!! (e på kompis data) Hmm...de är nog rätt bra...men du hade väll på själva "kärnan" va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 Det var ju knappast ditt fel att den pajade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 fick en ny dator i julklapp...den har marknadens tystaste fläkt så den är skit tyst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Har en 3 färgad 80mm fläkt och en 120 mm aluminium fläkt.Ska sälja mitt neon och senn köpa nytt som är bara blått.. De ser ganska Skräpigt ut på bilden! Redigerad 21 januari, 2004 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2004 (redigerad) Min dator mår nog bra, den har inte klagat iaf Redigerad 21 januari, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Mr lene: neonljus kan bli ganska varma hoppas du har bra fläktar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 min dator? eh... den har inte funkat sen i slutet av november... fick nytt grafik kort (trodde att det gamla var paj), dvd-bränare och ram minne... men.. ram minnet går inte att använda, grafik kortet vill inte funka som det ska, och jag kan inte använda brännaren.... när jag ska försöka spela ett spel (nytt (NFSU) som gammat (Space invaders) ) så krashar datorn... + att den var almänt seg... vi lämna in den för lagning (tror att moderkortet e paj) för ca 2 veckor sedan... hoppas att jag får tillbax den snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts