FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 den här Pollen kan tyckas onödig av vissa...kanske är det men iaf.......hur tror du VC kommer att vara, kryssa hur bra du tror det kommer att vara....sen efter att VC har släppts ska jag göra en likadan poll och kolla vad du tycker då..jag låser den här så att ni bara kan rösta. jag låser för annars blir det bara en massa tjafs eller så bytter nån ämne. HUm...värkar som att den inte blev låst Hultenius kan du låsa den här Pollen? kommer nog bli en massa tjafs annars Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Varför inte rösta på 10 när den har fått 10/10, 5/5, 100% nästan över allt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag gav 7an, inte snällt då men dem kan göra bättre det är bara tiden som är deras största problem och dem vet att vi väntar..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts