Ghost Rider Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jag la in neon ljus under bilarna men det blev inte så snyggt så när jag skulle byta tillbaka till det gamla så gick det inte för jag glömmde göra backup på den. :'( Så om någon skulle kunna vara snäll och skicka den till mig så vore det SHYSST Här nedan är programmet ni behöver. Gå in på Programmet tryck på FILE sen på OPEN leta sedan framm Mappen där alla filer finns T.ex program/Rockstargames/Vice city/ också vidare.När du är inne där tryck på MODELS sen går du in på particle.txd och leta fram filen shad_car och höger klicka på den. Tryck sedan på Export sen på texture och lägg den på skriv bordet . Gör sedan samma sak med Alpha, Skicka sedan dom till mig .. SNÄLLLLLAA :"> :'( VICE_TXD.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Går väl bra med hela filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Javisst Det går skit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 TAck så Mycket nui är det som vanligt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts