epix Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag spelar keyboard, men jag har slutat ta lektioner... (Lektionerna var boring as shit) Det är det jag säger! Keyboardlektioner suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Elgitarr hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Får man bara snacka instrument här? annars skulle jag vilja säga att jag + basisten i bandet repade med ett annat band som kommer att bli jävligt kända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Jaså? Ni kommer att bli jävligt kända, fan, lika kända som brittan, skänk penger till mig sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Är jag omogen för att jag inte vill sitta där med en jävla tant till musiklärare och spela? Jävla bög... Dra åt helvete och knip igen käften tills du har nåt bra att förolämpa mig för. Ok Ok Ta det Lugnt.... Menar bara att det är dumt att skolka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Spelar elgitarr hemma. Lättare att lära sig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Har fått låna brorsans gröna elgura.. Måste bara köpa mig en förstärkare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Jaså? Ni kommer att bli jävligt kända, fan, lika kända som brittan, skänk penger till mig sen. Nej nej dom kommer att bli kända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2004 Jag spelar Piano hemma. Jag är ganska bra och kan spela Fur Elise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 Jag spelar gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Har fått låna brorsans gröna elgura.. Måste bara köpa mig en förstärkare... Lol! Ska fråga om det finns plats för en till i bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 spelar nada men kommer läramej trummor piano och gitarr i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts