Weener Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Tar ni lektioner i något instrument eller spelar ni bara hemma? Vad spelar ni? Jag spelar trummor,började ta lektioner idag,men har trummat i sen sommaren 2003 Olyckligtvis,hamnade jag bland folk som var 2-3-4 år yngre än mig och kunde ingenting,vi skulle spela takter,jag,som trummat mycket innan kunde takterna utantill,men n00bsen satt där i 10 minuter var så det blev inte så mycket,lyckligtvis så märkte min lärare det och han sa att eftersom jag var mycket duktigare och ahdde spelat mer än vad dom andra i gruppen hadde gjort så skulle jag få börja i en annan grupp,där dom redan spelat i en termin Tänk om jag är för bra för dom också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jag brukade spela fiol när jag var liten...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jag kan spela luftgitarr. *stolt* Hmm... jag kunde spela lite gitarr förut... men nu är jag typ sämst. Trummor har jag hört att jag är bra på med... jag är lagom bra på allt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Spelar Keyboard men vill bara sälja skiten bort.. Brukar skolka på keyboardlektionerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jag kan spela luftgitarr. *stolt* Det har jag alltid viljaat lära mig...... men aja, jag kan inte riktigt spela (spelade piano) men jag kan göra musik i eJay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 spelar el-gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jag brukade spela fiol när jag var liten...! välkommen i klubben spelade altfiol när jag va liten, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Spelar syrrans keyboard, gör musik i SoundForges lillebror, AcidXpress, trummar på vad som helst (alla stör sig på det...bryr man sig?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Spelar gitarr (el och ackustisk) men tar inte lektioner. Sen kan jag lite trummor också. Har spelat elgitarr i 5½ eller 6 år nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Har spelat trummor sen jag var sex år (alltså 11 år). Spelar också gitarr och de flesta andra instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 lirar gura har. sjalvlard, tar inga lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Har spelat saxofon i 7 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jag har en gammal akustisk gitarr som saknar 2 strängar, brukar ibland spela lite på den, men annors är det nog lufgitarr som Topp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Har spelat Altsaxofon i 2 år. Ska sluta snart börjar bli trött på det nu. Mycket tränande och sen massor av prov och läxor i skolan också! Hinner inte med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Spelade trumpet i trean (alltså, inte den trean jag går i nu... ), och trombon i femman, sexan och sjuan. Nu spelar jag bara lite gitarr här hemma (för mig själv). Jag ångrar att jag inte började med gitarr på låg-/mellanstadiet, skulle vara grymt kul att spela i ett band... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Spelar Trummor(!) Elbas och lite elgittar+ är medlem i ett band. Spelat sen femte klass (går åttan nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Jag har spelat akustisk gitarr i 5 år och elgitarr i ungefär 1 år, tar lektioner gör jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Spelar Keyboard men vill bara sälja skiten bort.. Brukar skolka på keyboardlektionerna.. OFFTOPIC: Moget. ONTOPIC: jag har spelat lite guitarr men jag suger hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 OFFTOPIC: Moget. ONTOPIC: jag har spelat lite guitarr men jag suger hårt Är jag omogen för att jag inte vill sitta där med en jävla tant till musiklärare och spela? Jävla bög... Dra åt helvete och knip igen käften tills du har nåt bra att förolämpa mig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag spelar keyboard, men jag har slutat ta lektioner... (Lektionerna var boring as shit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts