Playstationman Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 JAg har klarat 100% men hittar inga livvakter!!! VAr finns dom??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 dom är till höger i de stora huset va de nu än heter.. där ska vara ett rum med tre livakter och så är där ett bord och en tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 dom är till höger i de stora huset va de nu än heter.. där ska vara ett rum med tre livakter och så är där ett bord och en tv Vercetti Estate heter huset .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Vercetti Estate heter huset .. ja jsut de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 (redigerad) ja jsut de Om dom har dött i typ ett litet "krig".. ehumm (för vild körning me bil).. kommer de nya då? EDIT: Ni behöver inte svara.. jag vet =D Redigerad 20 januari, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Om dom har dött i typ ett litet "krig".. ehumm (för vild körning me bil).. kommer de nya då? EDIT: Ni behöver inte svara.. jag vet =D Vad är svaret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Vad är svaret? Jo dom kommer , men det tar tid som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 Dom finns i alla bygnader som du äger de är doms som har hawaii skjortor på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Fast dessa livakter följer en vart man än går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts