saint Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Just skaffat GTA3. Men nu är det så att texturerna ser skumma ut och vägarna är 4 cm upp i luften man ser inte var man åker... Jag har ett Gf 2 64 mb och dom nyaste drivrutinerna. Men det vill inte funka. Är det för jag har WIN ME eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Har du laddat ner de senaste nVIDIA drivrutinerna? Om inte gör det här. Fortfarande problem? Man behöver DirectX 8.1, jag hittade inte DirectX 8.1 för Win ME men det fanns 8.0 och det laddar du ner här. DirectX 8.1 kanske följer med när man installerar men om inget annat fungerar så är det värt ett försök iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 PUSS Hultenius Nu funkar det DirectX som spökade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Haha va cewlt ... och nu e jag avundsjuk oxå Good luck Saint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Vilken drivrutin är det man ska välja för att GTA3 ska fungera? Det finns ju tre olika (XP). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 32.28 tror jag den nyaste hette.... och den fixade iallafall mina problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 jasså, så det fungerade ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 25 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2002 Men hallå!! Varför har ni gta3 och inte jag? JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2002 Vi har bara en "falsk" version av GTA3 kan man säga, den riktiga kommer på måndag. Bara 1 och ½ dag kvar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts