vigge Skrivet 30 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 dessutom skadu ha { och } för annars funkar det inte i double-qouted-strings. $query = "select * from inlagg WHERE id={$array['delnamn']}"; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 båda hade tyvärr fel, plugga mer $query = "select * from inlagg WHERE id = '{$_POST[delnamn]}'"; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 båda hade tyvärr fel, plugga mer $query = "select * from inlagg WHERE id = '{$_POST[delnamn]}'"; öh, nej? såvida "delnamn" inte är en string så ska min fungera, vilket den inte borde vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 din fungerade iaf inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 din fungerade iaf inte nehe, funkar fin fint för mig iaf :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Nu behöver jag hjälp.. Jag har en webbserver (XAMPP) Var ändrara jag vilken sida som ska startas. För startsidan är ju, APACHE HAR INSTALLERATS PÅ DENNA MASKIN och jag vill inte ha den. vars ändrar jag vilken sida som ska startas, vill ha index.php som startsida.. Hur gör jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Serverns root-mapp är ...\xampp\htdocs, så det är där du lägger alla filer som du vill att andra ska ha åtkomst till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts