GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 six fett under lol six fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 ville bara säga att dom inte skriker i death metal.. dom kan göra det men oftast inte... det är mer black metal dom skriker i... death metal band: cannibal corpse six feet under tog bara dom som exempel för dom är kända...finns väldigt många.... orka inte skriva mer just nu... edit: stavfel.. Snacka inte om sånt du inte vet nåt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Hip Hop gillar jag inte alls, går alldeles för sakta det säger väl allt Metal är det som gäller, gott med ös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 8 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Snacka inte om sånt du inte vet nåt om ok, jag ångrar djuuuuuuuuupt att jag klagat på hiphopen :"> :"> :"> jag hörde faktist en bra låt den gick typ: This is big *** , taking over the show, show ***= kommer inte ihåg vad de sjöng. Hjälp mig, jag vill veta vad detta är för låt och jag håller med skribb kan jag ju säga!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 det låter som Big Brovaz det. ganska bra refräng :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2004 Det är något oerhört fel på personer som kallar linkin park för metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2004 Det är något oerhört fel på personer som kallar linkin park för metal. W0RD. Är själv med i deras officiella fanclub..och många på deras forum klagar på det. Linkin Park säger själva: "Nu-Metal....Nu-Crap? I don't even think we are metal" - Mike Shinoda "We are like a new kind of fusion" - Joe Hahn "When you hear a Linkin Park song....you don't say this is the rock chorus...this is the the hip-hop verse...this is the electronic-bridge. You say...I know this sound...it is Linkin Park" - Phoenix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) Det är något oerhört fel på personer som kallar linkin park för metal. Tror att det var i aftonbladet som jag läste att linkin park var metal. /Borde finnas en egen tråd för alla sorters metalz Och det är ****** fel på dom som kallar Iron maiden för power metal Redigerad 13 mars, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Vad är Iron Maiden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Tror att det var i aftonbladet som jag läste att linkin park var metal. /Borde finnas en egen tråd för alla sorters metalz Och det är ****** fel på dom som kallar Iron maiden för power metal Det är inte metal fasten aftonbladet säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 (redigerad) Ähh, glöm det Redigerad 13 mars, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2004 Det är inte metal fasten aftonbladet säger det. Det verkar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag hatar Rap/Hip-Hop Det är töntigt att hata något. Jag hatar ingenting särskilt mycket. Mjoo, kanske dansband och sånt. Men jag lyssnar inte så gärna på hårdrock, mest för att de bara skriker och gapar. Omusikaliskt och helt utan känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Men jag lyssnar inte så gärna på hårdrock, mest för att de bara skriker och gapar. Omusikaliskt och helt utan känsla. Men obildadde j*vel. (Hård)rock är inte bara en massa skrik, det är bara dumma hårdrockarwannabes som Slipknot som gör det. Lyssna ett tag på Metallica och/eller Edguy, och om du sen kan påstå att hårdrock är omusikaliskt, dra dig i bananen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 jag längtar efter min nya dator... :'( saknar CDrom o skärm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 jag längtar efter min nya dator... :'( saknar CDrom o skärm.. vad har det med det med musik att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag gillar inte Britney Spears Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 Jag gillar inte Britney Spears Jag gillar henne men inte hennes musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 http://www.exet.nu/html/bildarkiv/roliga/britney.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2004 http://www.exet.nu/html/bildarkiv/roliga/britney.jpg Gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts