StellHell Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 jag vetifan vad reggea är så Raggae är ju jamaica musik.. Typ bob marley.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Kan du sluta använda den där jävla bilden hela tiden? Tror du att du är rolig? Hela tiden?Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Raggae är ju jamaica musik.. Typ bob marley.. jag sa reggea inte raggae. jag vet vad raggae är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 (redigerad) ONTOPIC: Hiphop suger http://207.44.246.95/19/132/emo/fyou.gif Andledingar: 1. De är inte musikaliska. 2. de tror att de är nåt. 3. Musiken är bara dunk dunk dunk och dunk. 4. De gillar inte hårdrockare.(idioter) Detta kan tänkas vara lite men det är nog... Redigerad 31 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 1. Musikaliska? Beror på vad du menar med musikaliska... 2. Beror på vilka hip-hoppare du menar. Finns hårdrockare som tror att dom är nåt också. 3. Nej. Beror på vilka du lyssnar på. 4. Få avskyr hårdrockare, finns ju hårdrockare som avskyr hiphoppare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 1. Spela instrument. 2. Jag tror iaf. inte jag är nåt! 3. Jo. 4. Jag hatar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 hmm.. hiphop.. det är inte bra! vet inte hur många gånger man slått på radion i bilen på p3 eller nått och tänkt: "fan, den här låten spelar dom ju jämt!" och försöker härda ut.. sen när de äntligen byter låt så är det samma jävla låt, med ny text men det är en tjej som sjunger... och sen så säger dem att det är topplistan! jaja.. iaf så hård rocken det ända rätta!! men the darkness gillar jag inte.. dem är nog inte riktigt min stil.. nä tacka vet jag maiden, metallica, sabbath, in flames osv osv men behöver jag säga nått om popen, technon, raven och all annan skit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 1. Spela instrument. 2. Jag tror iaf. inte jag är nåt! 3. Jo. 4. Jag hatar dom. Barracuda @ Om du hatar dom också, varför gnälla? Hip-Hoppare spelar också instrument. Jag tror inte heller jag är nåt, jag vet att jag är nåt. En person som är lika mycket värd som du. Om du tror att musiken bara är `dunka dunka dunka´ så har du inte förstått Hip-Hop. Och om du tror att jag hatar metal så har du fel, eftersom jag gillar metal också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Fan så rätt scraw, all har såna jävla twistade tankar om hip-hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 1. Spela instrument. 2. Jag tror iaf. inte jag är nåt! 3. Jo. 4. Jag hatar dom. 1. Måste man spela instrument för att vara musikalisk? Hur många av dina hjärnceller kopplar egentligen? 2. Antagligen så måste man tro på sig själv, utan självförtoende kan man väll ändå inte komma någonstans 3. rave och techno är Dunka Dunka musik. Visst, hiphoppen har mycket bas, men oerhört mycket mer i låtarna än det. Du ska bara veta hur jämra mycket samplingar det är i en bra hiphop-låt. 4. Du är hårdrockare, aight? Och så hatar du alla hiphoppare och rappare. Då kan du väll lista ut varför hiphoppare hatar hårdrockare om hårdrockare hatar hiphoppare! Stupid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2004 Där sa du sanna ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) hmm.. hiphop.. det är inte bra! vet inte hur många gånger man slått på radion i bilen på p3 eller nått och tänkt: "fan, den här låten spelar dom ju jämt!" och försöker härda ut.. sen när de äntligen byter låt så är det samma jävla låt, med ny text men det är en tjej som sjunger... och sen så säger dem att det är topplistan! jaja.. iaf så hård rocken det ända rätta!! men the darkness gillar jag inte.. dem är nog inte riktigt min stil.. nä tacka vet jag maiden, metallica, sabbath, in flames osv osv men behöver jag säga nått om popen, technon, raven och all annan skit?? Där sa du nåt! Okka: LOL Redigerad 1 februari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 kul att se hur mogen du är då. du är en tönt, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 jag gillar ente sättet som som hiphopare/rappare pratar men det är väl mest i USA som p diddy,de säger saker som aight,kommer ente på nått speciellt,men jag stör mig på det, ni fattar va jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Kan ni sluta ett gnöte på varenda jävel eller? samma sak hela tiden, jag är så jävla less på detta jävla tjat om musikstilar, hitta nått riktigt att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Kan ni sluta ett gnöte på varenda jävel eller? samma sak hela tiden, jag är så jävla less på detta jävla tjat om musikstilar, hitta nått riktigt att klaga på. Den här tråden går ut på att klaga på musikstilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Verksom som den handlar om att klaga på varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Verksom som den handlar om att klaga på varandra Var glad. Och det var ju rätt oundvikligt... men vadå, så farligt är det ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 (redigerad) Är jag omogen bara för att jag inte gillar hiphopare? Kolla här, det är hiphoparna jag har något emot inte hiphopen. aja skit i detta nu. Men jag får väl för fan hata hiphopen om jag vill. Redigerad 1 februari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Är jag omogen bara för att jag inte gillar hiphopare? Beror mer på den där bilden antar jag... och så för att ni sitter insnöade i er egen lilla värld. Inse att all hip-hop inte är kommersiellt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts