skribb Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 jag har typ inte sett en enda jävel med buffalo sen 3 år tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 ajuste, sorry tänkte inte på det! men du behöver fan inte bli sur! Jag är inte sur? Anävänder " " ofta bara.. Inte för att va sur.. " " är sur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hatar "Bög" Pop Ush. The Darknes uuuuuu vad äkligt eller westlife och bög street boyd alla är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hmm.. Nu ska vi ta oss en funderare... Pojkband hatar jag ruskigt mycket.. Aldrig äns försökt att gilla dom.. Sen är det nog dansbands musik som jag inge gillar heller.. Fast en del kan man faktist lyssna på.. men det är inte mycket.. Jazz/blues tar jag med i denna genren.. HipHop/rap tycker jag heller inte om.. Förstår inte hur man kan lyssna på en del låtar.. Men en del låtar lyssnar jag på ändå.. Sean Paul - Like Glue tex.. Men om det ska vara musik så ska det vara rock'n'roll, rock, hårdrock, techno, trance.. Eddie Meduza är kung, Elvis är tom. ännu mer KUNG!! Sen finns det massa olika artister.. Sen så har jag börjat lyssna på Metallica igen..!! Och SOAD o Slipknot har jag lyssnat på hela tiden.. Sen så lyssnar jag på techno/Trance varje dag oxå.. Kan inte vara utan det.. får en att må bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 här kommer då... skribbs metalskola klicka här (du måste ha winrar och wmp9) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hatar "Bög" Pop Ush. The Darknes uuuuuu vad äkligt eller westlife och bög street boyd alla är Eh... Du kan väl inte jämföra ett riktigt grymt band som the Darkness med ett sketet pojkband? Det är ju helt annorlunda musik, stil, publik, etc, etc, etc. Ojämförbart helt enkelt! @ Arvid: Visst, de har en riktigt sliskig stil, men jag kan lova dig att låtarna blir bättre och bättre för varje du lyssnar på dem. Justin Hawkins röst gillar jag, även om den knappast är en av de bättre musikvärlden hört. Den är annorlunda och när han går upp i falsett är det riktigt högt. Har försökt några gånger ( ) med exempelvis "I believe in a thing called love" eller "Givin' up", men det går fanimej inte att ta de högsta tonerna... Men som sagt, lyssna några gånger. Du kommer inte att ångra dig!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 "Fjortis: Fjortisen... En annan detalj som förekommer(iaf här)är att dom frekvent använder fjortis som skällsord på icke fjortisar...det stör jag mig oerhört på! Dom är så självupptagna att dom inte ens vet vad dom är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 japp funnylin och sen tror dom typ att fjortis=hora eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 En annan detalj som förekommer(iaf här)är att dom frekvent använder fjortis som skällsord på icke fjortisar...det stör jag mig oerhört på! Dom är så självupptagna att dom inte ens vet vad dom är... Här använder vi det till att kalla varandra det istället.. Eftersom alla vet att fjortisen är allmänt dum i huvet och alla hatar den så brukar vi kalla varandra fjortisar för att reta varandra typ.. Eller vad ska man säga, vi använder fjortis istället för att säga idiot eller nått i den stilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 skribb...din metal-skola var riktigt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Eh... Du kan väl inte jämföra ett riktigt grymt band som the Darkness med ett sketet pojkband? Det är ju helt annorlunda musik, stil, publik, etc, etc, etc. Ojämförbart helt enkelt! Jag menade inte att jag jämmföra några band. Jag menade The Darkness e snusikg för han är som han är, men musiken är kanske rätt så bra. Westlife och Backstreet boys dom e inte snuskiga eller något men dom är liksom lite "gay" när dom sjunger (hoppas du förstår vad jag mennar) Angånde musik stillar så är jag inge bra på det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 (redigerad) HipHop/rap tycker jag heller inte om.. Förstår inte hur man kan lyssna på en del låtar.. Men en del låtar lyssnar jag på ändå.. Sean Paul - Like Glue tex.. Sean Paul är inte hiphop, det är ragga/party. Redigerad 25 januari, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Hatar "Bög" Pop Ush. The Darknes uuuuuu vad äkligt eller westlife och bög street boyd alla är Lol! kallar du The darkness för "bögpop". Angånde musik stillar så är jag inge bra på det Nä jag la märke till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Lol! kallar du The darkness för "bögpop". Nä jag la märke till det... Kan du sluta använda den där jävla bilden hela tiden? Tror du att du är rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Sean Paul är inte hiphop, det är ragga/party. OK.. Du lyssnar jag inte på någon hiphop/rap.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 ragga = reggea ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 reggae.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 (redigerad) ragga är ragga, inte reggea. ragga är t.ex flimpoman, capleton och T.O.K. dansant reggea kan man nog kalla det. Sean Paul kör partyragga . Redigerad 25 januari, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 ragga är ragga, inte reggea. ragga är t.ex flimpoman, capleton och T.O.K. dansant reggea kan man nog kalla det. Sean Paul kör partyragga . Då fick man lära sig nått nytt då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 ragga är ragga, inte reggea. ragga är t.ex flimpoman, capleton och T.O.K. dansant reggea kan man nog kalla det. Sean Paul kör partyragga . jag vetifan vad reggea är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts