blink182 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 rap är ett jäkla irriterande djungeldunk, det ska va rock eller hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 (redigerad) HIP-HOP Hip-Hop har gått en helt annan väg från 80-talet...! Under åttiotalet handlade det mer om graffitimålningar, breakdance och annat... men idag så är hip-hop bara pengar, bilar, hus och tjejer...! Jävla kapitalister och imperialister är dagens "hip-hopare"! ROCK Vem gillar när någon person skriker? Ärligt talat? Det är ju för fan löjligt! TRANCE Varför ska det alltid vara en tjej som sjunger fast det är en kille som gjort låten. Ibland sjunger inte den snygga tjejen utan det är väl en fet kvinna med en bra röst som gör det åt henne (som E-Type). POP Alla nykomlingar är alltid så lugna i början tills dem gör någonting helt fel och dumt. Dem tror de äger allt! Så, där! Redigerad 20 januari, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 ROCK Vem gillar när någon person skriker? Ärligt talat? Det är ju för fan löjligt! Ok, du är helt bakom flötet. Rock är inte skrik. Om du lyssnar på Led Zeppelin ett tag och sen fortfarande påstår att dom skriker är du rent löjlig. Det du tänker på är Death Metal och vissa Heavy Metal-band, typ Slipknot, In Flames, Cradle of Filth och annan fjortis-metal. Det suger. Men rock är inte fjortis-metal. Rock är bra musik, t.ex. Led Zeppelin, ZZ Top, Black Sabbath, METALLICA!!, Deep Purple, AC/DC... där är det inte skrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Ok, du är helt bakom flötet. Rock är inte skrik. Om du lyssnar på Led Zeppelin ett tag och sen fortfarande påstår att dom skriker är du rent löjlig. Det du tänker på är Death Metal och vissa Heavy Metal-band, typ Slipknot, In Flames, Cradle of Filth och annan fjortis-metal. Det suger. Men rock är inte fjortis-metal. Rock är bra musik, t.ex. Led Zeppelin, ZZ Top, Black Sabbath, METALLICA!!, Deep Purple, AC/DC... där är det inte skrik. Förstår jag dig rätt påstår du att Slipknot, CoF och In Flames är fjortis-metal. Hur fan tänker du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Förstår jag dig rätt påstår du att Slipknot, CoF och In Flames är fjortis-metal. Hur fan tänker du då? Fjortis-metal iom. att det är fjortismetal. Dööh. Nämen jag ser alltför många fjortisar som går runt och lyssnar på In Flames och allt sånt och kallar sig hårdrockare... det är inte rock helt enkelt. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Nä, men det är Nu-metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Nä, men det är Nu-metal. Ja... fjortismetal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Ja... fjortismetal. NÄ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 NÄ! Men jo!! Alla dumma fjortisgubbar går runt och lyssnar på det och tror att dom är hårdrockare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 HIP-HOP Hip-Hop har gått en helt annan väg från 80-talet...! Under åttiotalet handlade det mer om graffitimålningar, breakdance och annat... men idag så är hip-hop bara pengar, bilar, hus och tjejer...! Jävla kapitalister och imperialister är dagens "hip-hopare"! Det är ju helt fel, jag håller med om att det finns de som håller på så men det finns så många andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Skräckexempel: Sean Paul, Nelly, Pharell, Snoop Dogg,och många fler. SNoop dogg e ju skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 SNoop dogg e ju skön Tyck som du vill....men blääääääääää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Låt oss höra vad du diggar som är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Här är en lista på bra musik: (tycker jag iallafall) Blind Guardian Opeth Iced Earth Kiss Judas Priest Black Sabbath Inte Lika Bra, men fortfarande bra AC/DC Deep Purple Banden jag verkligen rekomenderar: Blind Guardian Opeth Iced earth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Ja... fjortismetal. fuck both of you. in flames är melodeath, cof är goth/death/black, slipknot är hardcore/nu-metal. DET FINNS INGET SOM HETER FJORTISMETAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Låt oss höra vad du diggar som är bättre? Du menar mig? Evanescence, Linkin Park och White Stripes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 CoF är inte goth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Du menar mig? Evanescence, Linkin Park och White Stripes Eh ok det är faktiskt bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Eh ok det är faktiskt bättre!! Åh, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 CoF är inte goth!!! nä ok, jag ångrar mig. det är vamp/sympho/black metal. punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts