kariya Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Är du beroende av poker? mn bror är de lite, men han brukar vinna poker är kul tycker jag vcad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Jo poker är väl kul... om det är klädpoker (under förutsättning att jag aeger och spelar mot tjejer ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Jo poker är väl kul... om det är klädpoker (under förutsättning att jag aeger och spelar mot tjejer ) Fjortiskåt! Poker äger.. Lirar lite ibland.. Brukar oftast vinna.. Om jag förlorar kör jag alltid kvitt eller dubbelt tills jag har vunnit tillbaka allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Poker är kul om man spelar om pengar... Pai Gow poker är också ganska kul men där kan man förlora en hel del cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 poker rockar! jag brukar alltid vinna pengar av fadern men..man kanske brukar ha ett ess i rockarmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Håller med SuXx Men då ska man spela på somaren, då har inte tjejerna så mycket på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Klart Poker är kul ! Finns inget roligare kort spel ! Enligt mig Insatts poker är roligast, kvittar vad man kör med. Tandstickor/pengar/godis ! Är kul ändå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Games!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Klart Poker är kul ! Finns inget roligare kort spel ! Enligt mig Insatts poker är roligast, kvittar vad man kör med. Tandstickor/pengar/godis ! Är kul ändå ! "Tandstickor"? hehe. Vatten Poker är ganska kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 jag spelade med godis i går vatten poker man dricker väl ett glas vatten när man förlorat va? min kompis drack många såna glas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 jag spelade med godis i går vatten poker man dricker väl ett glas vatten när man förlorat va? min kompis drack många såna glas Ja, om man förlorar ska man halsa 1 glas vatten och om man vill gå på toa och tömma lite så måste man dricka (man måste inte halsa då) 4 glas. (Så brukar iaf jag och mina kompisar spela det. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Det är jag som är den spelberoende brodern i Kariyas exempel Nej, så spelberoende är jag inte men det är ju himla kul! Någon som ska se dokumentären som börjar på TV3 snart? Jag ska.. Sen undrar jag om nån brukar spela poker via nätet.. Jag bruakr men inte med riktiga insatser, för det spelar jag bara med IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Sen undrar jag om nån brukar spela poker via nätet.. Jag bruakr men inte med riktiga insatser, för det spelar jag bara med IRL Självklart kör man via nätet! Dock så kör jag tillsvidare med "play money". Men i sinom tid så... Anledningen till att jag drog upp tråden var väl egenteligen en fråga: Är det någon som vet någon sida där man kan köra freeroll turneringar utan att ha några pengar insatta på kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2004 Man ska ta på sej en jävla massa kläder och spela klädpoker . Själv spelar man bara poker på skoj nån gång ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 Självklart kör man via nätet! Dock så kör jag tillsvidare med "play money". Men i sinom tid så... Anledningen till att jag drog upp tråden var väl egenteligen en fråga: Är det någon som vet någon sida där man kan köra freeroll turneringar utan att ha några pengar insatta på kontot? Tror inte det finns nånstans.. Man måste iallafall ha registrerat sig för real money med sitt visa-kort eller vad man nu har.. Vilken sida spelar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 hehe, vet ngn nånstans man kan lära sig poker, kan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 9 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2004 hehe, vet ngn nånstans man kan lära sig poker, kan inte Beror på vilken poker-sort du vill lära dig.. Men om du laddar ner en pokerklient och börjar spela play-money så lär man sig rätt snabbt hur det går till.. Annars får du väl fråga mig eller nån om du inte fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 hehe, vet ngn nånstans man kan lära sig poker, kan inte Jag lärde mig det i en bok som vi har hemma som förklarar typ alla spel och sporter i hela världen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 Lirar mycket hold'em i skolan, sedan så blir det lite på internet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2004 (redigerad) Tror inte det finns nånstans.. Man måste iallafall ha registrerat sig för real money med sitt visa-kort eller vad man nu har.. Vilken sida spelar du på? www.multipoker.com Det dåliga med dom flest sidor, är att det står att det är gratis att spela i freeroll turneringar(självklart)men ingen bryr sig om att skriva att man måste ha pengar på kontot eller ett betalkort registrerat. Därför är det mäkta svårt att hitta något ställe där man kan ställa upp i freeroll helt gratis(Man vill gärna testa sina "skillz" i spel om riktiga pengar innan man börjar sätta in massor). hehe, vet ngn nånstans man kan lära sig poker, kan inte Några svenska sidor: http://www.pokersidan.se/ http://www.committed.to/poker http://www.texas-holdem.se/ http://www.spelapoker.se/ http://www.gbgpoker.se/ Redigerad 10 oktober, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts