@Brainscan@ Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Tja.. Jag försöker ta detta stunt: Stunt Hur fan kommer man dit upp med en motorcykel tex? Kommer ju bara upp me helikoptern å den går ju inte å hoppa me.. Snälla nån som kan hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Du kan ju läsa det som står på sidan du gav oss... This jump is performed when you're doing the G-spotlight mission. It'll take you over the main road. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
@Brainscan@ Skrivet 19 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Kan inte engelska så bra.. Vill få det översatt.. snälla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Lol, hur gammal är du, 8 eller? Det står att det stuntet blir avklarat under uppdraget G-Spotlight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Det uppdraget får du på filmstudion när du har köpt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 tror inte man måste vara på g-spotlight. det finns en byggnad med en hiss, därifrån kan man komma till det hoppet (den ligger typ vid downtown) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 tror inte man måste vara på g-spotlight. det finns en byggnad med en hiss, därifrån kan man komma till det hoppet (den ligger typ vid downtown) Men hissen är stängd innan man gjort det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 jahaaaaaaaaaaaaaaa ok. ursäkta mig för min n00bighet inom det området Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Ursäkten är godtagen. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Ursäkten är godtagen. ( ) då ska man väl ta å göra uppdraget kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan_90 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 hur lägger man in nya bilar eller ja vilken mapp ska man lägga den på......?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 fel topic och varför laddade du upp en helt orelevant bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 han vet inte bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Lol, hur gammal är du, 8 eller? Det står att det stuntet blir avklarat under uppdraget G-Spotlight Hmmm, jag använde helikoptern när jag gjorde uppdraget G-spotliht!!!! Konstigt att det gick med helikoptern!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 fel topic och varför laddade du upp en helt orelevant bild? han kanske gjorde det för att den såg ut som att den inte fatta nått.. "öhhh".. men väldigt stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 det är ändå jävligt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 det är ändå jävligt onödigt. Joo.. skulle ju räcka me en smiley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Hmmm, jag använde helikoptern när jag gjorde uppdraget G-spotliht!!!! Konstigt att det gick med helikoptern!!!!!!!! HAHA, va kul det måste varit! Kommer ihåg när jag gjorde det uppdraget, tog mig 4 försök med motorcykeln =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 HAHA, va kul det måste varit! Kommer ihåg när jag gjorde det uppdraget, tog mig 4 försök med motorcykeln =) Simpelt me helikopter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts