knasn00b Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Hörde en ganska udda låt på radio nyss och undrar vad den heter... Jag vet att Clabbe Af Geijerstam har gjort den med ja undrar vad den heter! Dom sjunger typ: Habba habba zott zott, (nåt i den stilen) Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Den heter Habba Habba Zott Zott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Haha den låten är grym jag har den på en Kopparbärs skiva!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 nån som vet vart jag kan få tag på den låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 den låten är gammal väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 (redigerad) Jag är inte helt säker men jag tror bandet heter Caramba, eller nåt i den stilen... Redigerad 19 januari, 2004 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Jag är inte helt säker men jag tror bandet heter Caramba, eller nåt i den stilen... Han sa iofs vilka som har gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Han sa iofs vilka som har gjort den. Ajdå, såg inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 19 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Stort tack till -Scotty- Namnet hjälpte mig mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 fråga runt i en massa cd-butiker eller så kanske man kan söka lite i buskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Lr gå in på ginza.se å sök där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 låten finns på skivan "Mr Bean's Crazy Party Hits" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts