SlipKnoT666 Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Hur installerar man en ny byggnad tex wtc?? vilken byggnad ska bytas ut mot wtc?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=8722 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 vilket program ska man ha för att öppna .zip filer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 vilket program ska man ha för att öppna .zip filer?? I Windows XP behöver man inget program, men jag kan ändå rekommendera ett program som WinZip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 ett ännubättre: WinRar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 ett ännubättre: WinRar för att öppna ZIP filer så behöver du bara höger klicka på filen å "exthrahera alla" eller hur de stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 ett ännubättre: WinRar Nä, WinRAR suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 för att öppna ZIP filer så behöver du bara höger klicka på filen å "exthrahera alla" eller hur de stavas Nej man behäver bara dubbelklicka på den för att öppna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Men när jag ska lägga in wtc så finns det bara en fil som heter.zip[1] vilken ska jag byta ut den mot eftersom jag ej fick en read me fil samma sak gäller monster trucken på dta modding =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 (redigerad) Men när jag ska lägga in wtc så finns det bara en fil som heter.zip[1] vilken ska jag byta ut den mot eftersom jag ej fick en read me fil samma sak gäller monster trucken på dta modding =S Du ska inte byta ut.. Zipa den där filen genom att högerklicka på den och "extrahera alla" eller dubbel klicka så kommer du få fler mappar å filer å krux.. där finns en read me om du letar.. EDIT: Inne i den ZIPade filen Redigerad 19 januari, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Man ska inte ersätta nån byggnad alls...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Nä, WinRAR suger! winRAR är bättre.. tycker jag, eftersom den både läser zip och rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts