StellHell Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Kanske e trimmad o går i 110! Skulle inte tro det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Skulle inte tro det.. ok, den e itne trimmad än , han måste köra den 50 mil först o sen in på service. Sen ska han trimma den med metra-kit, nya drev, ny cylinder osv. osv. och då drar den lätt i 110! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Hehe.. jag körde förbi en sån EU-moppe-scooter på motorvägen en gång. Han var uppe i sisådär en 115kmph Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Min moppe (Beta RR 50) har varit trimmad till 105 km/h, sen skar den ihop :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 hehe.. det brukar bli så med moppar som närmar sig 100-gränsen. Dom e ju inte byggda för att hålla sånt.. Helt crazy.. jag skulle f*n inte vilja sitta på en moppe som gör över 100 knyck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Moppe i 100 km/h på en motorväg, kan det blir värre EU-moppar är ju dessutom bannade från den svenska motorvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts