saffecool Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) Fick igång det men vart kollar man vilket ljud kort man har? Redigerad 17 januari, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 pröva dig fram, funkade direkt för mig iaf..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Blä Min bror säger att mitt ljudkort inte finns mä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Jag hade också ljudproblem. Men jag lyckades till slut prova mig fram på något sätt, jag vet inte riktigt hur, men det gick iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts