oldsmobile Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) här kan ni skriva allt om raggar bilar min farsa har en oldsmobile med v8 PS...VOLVO 240 räknas som en ragar bil..... Redigerad 17 januari, 2004 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 tycker inte om raggar bilar dom är så fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) den bilden du postate, 2fast4you, skulle inte jag vilja säga är en typisk "raggar bil" det är inte så ofta man raggar i en skitfin lowrider farsan hade en el'camino innan som den fast svart med lila/blå metallic flames och motivlackad huv och feta sidepipes. och inga rails på sidan av flaket som denna har. (satt en 7liters V8 i farsans) Redigerad 17 januari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Farsan hade en J*vla massa bilar på sin tid här är en typisk som han hade Chevrolet Camaro 1969, V8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Jag tycker iaf inte att man kan kalla volvo 240 för raggarbil. Visst, finns vissa människor som plastar ner dom med kjolpaket, fula vingar, neon etc .. Volvo 240 är en bil som används av många människor, även om den sista 240:in rullade ur fabriken för 11 år sen. Att kalla 240 för raggarbil är som att kalla V70/S80/S60 för raggarbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 (redigerad) Jag tycker iaf inte att man kan kalla volvo 240 för raggarbil. Visst, finns vissa människor som plastar ner dom med kjolpaket, fula vingar, neon etc .. Volvo 240 är en bil som används av många människor, även om den sista 240:in rullade ur fabriken för 11 år sen. Att kalla 240 för raggarbil är som att kalla V70/S80/S60 för raggarbil. raggare är inte plastpaket neon och aluvingar har du inte hört utryckert volvo-raggare? Redigerad 18 januari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Några riktiga raggar bilar! Shelby GT500 'Eleanor' Ford Mustang Fastback Alla jag kommer på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Våran bil! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/Buick.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Några riktiga raggar bilar! Shelby GT500 'Eleanor' Ford Mustang Fastback Alla jag kommer på nu! Raggare kör inte runt i en Eleanor tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Våran bil! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/Buick.jpg Då vet man var du bor då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Då vet man var du bor då Var då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Våran bil! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/Buick.jpg mkt info man kan få om den bilen som typ automat växellåda, årsmodell 71, 258hk och modell 434373 GS 455 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Var då? Ska jag berätta för alla eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 18 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Raggar bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Ska jag berätta för alla eller? Bor INTE i Kramfors om du tror det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Bor INTE i Kramfors om du tror det... Jo det är just det du gör säkert! kanske eller jag vet itne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Jo det är just det du gör säkert! kanske eller jag vet itne.. Näe, bilen är såld ner till Härnösand... Så där måsta jag väl bo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 raggarbilens mecka.. Power Big Meet!!! En underbar "raggar bil" är ju iaf en Chevrolet Impala -58 Chevrolet Bel Air -56 är en annan fin bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 har du inte hört utryckert volvo-raggare? Klart att man har hört det utrycket.. Visa en bild på en riktig raggar 240 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts