Lallaren Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 hej hej ... vad tror ni om detta lir? jag tror de kommer krossa alla mmorpg men vad tror ni??? skriv gärna vad ni tycker! /Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Tror spelet kommer bli skitbra! Synd bara att det kommer bli månadsavgift för att köra online... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 aaa de e ju lite synd... tänkte köra DAoC först men ändra mig till mästerverket wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Jo, det kommer nog bli häftigt, men jag säger samma sak, synd att det är månadsavgift.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts