W-Master Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 jag gillar yardies... för dom har så J*vla coola bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Finns redan ett fåtal sånna här topicar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Leone maffian! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 jaha, skulle man rösta oxå?!? Får väl bli Diablos då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Yardis har dom sjysstaste bilarna och roliga kommentarer...så det får bli dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag måste endå hålla på Cartel. För dom har ju så grymma 4x4 suped-up trucks!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Diablo Rulezzz Deras bilar ser ut som Streetrace bilar!!! Det är ju en Pontiac! Räta mig om jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Sorry stellhell... jag e ju ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag röstade på Yakuza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 jag hatar maffia svinen och cartel- jä*larna jag gillar yasukas och diablos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts