Topp3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 det finns typ 4 bossar men visst är inte Diablo mäktigast? Enligt mig verkar han starkast iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 det finns typ 4 bossar men visst är inte Diablo mäktigast? Med expansion finns det 5.. Och diablo är mäktigast av dom.. Iaf enligt mitt tycke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 har för mig att Beil eller vad han nu heter, var Svårast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 har för mig att Beil eller vad han nu heter, var Svårast! Baal är mycket lättare än Diablo.. Diablo ger massa curse på en o skit hela tiden.. Sen är han snabb som ett as.. Baal bara står framför porten och ser dum ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 haha men gör inte han typ sånna där FETA blixtar som tar as mkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 haha men gör inte han typ sånna där FETA blixtar som tar as mkt? Det är Diablo som skickar ut blixtrar.. Om du menar dom röda som är skilånga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 20 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 Baal är mäktigare för det är han som har skapat allt, Han är den äldste av bröderna, Men Diablo är ju SVÅRARE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Baal är mäktigare för det är han som har skapat allt, Han är den äldste av bröderna, Men Diablo är ju SVÅRARE. Skapat o skapat.. Han har ju varit fängslad hur länge som hellst innan diablo kom o räddade honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 23 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Skapat o skapat.. Han har ju varit fängslad hur länge som hellst innan diablo kom o räddade honom.. men de är väl han som fixar fram alla monster å så,elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 (redigerad) men de är väl han som fixar fram alla monster å så,elr? Han har inte fixat alla monster.. Men han skickar ut monster när man möter honom.. Det är det som gör att folk tror att han är mäktigast.. Men han är bara en klenis mot diablo för han skickar bara ut gubbar hela tiden som får sloss och så duplicerar han sig.. Men om man bara börjar slå på han så dör han fort.. *EDIT* Klarade föresten ut D2 med exp. med en lvl 4 gubbe.. Blev bara lite boostad.. Redigerad 23 januari, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 (redigerad) Han har inte fixat alla monster.. Men han skickar ut monster när man möter honom.. Det är det som gör att folk tror att han är mäktigast.. Men han är bara en klenis mot diablo för han skickar bara ut gubbar hela tiden som får sloss och så duplicerar han sig.. Men om man bara börjar slå på han så dör han fort.. *EDIT* Klarade föresten ut D2 med exp. med en lvl 4 gubbe.. Blev bara lite boostad.. tog bort mitt Diablo II lord of desctruction, men har alla skivor kvar @Add3 Det stavas Baal, kolla första videon Redigerad 23 januari, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 tog bort mitt Diablo II lord of desctruction, men har alla skivor kvar @Add3 Det stavas Baal, kolla första videon D2 LoD är bara en skiva.. D2 därimot är 3cd.. Vad har det med min post att göra btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts