Jump to content

Diablo 2:lord of destruction

blink182
 Share

Recommended Posts

jepp själv kär jag med paladin.har du klarat diablo 2 då?

men du borde köpa lod.de finns ju en extra värld :ermm:

men det kanske du visste?

Jag har klarat ut D2 med Paladin och Barbar halvvägs med Amazonen...

Jag har spansk version av D2 så om jag ska skaffa LoD måste jag ner till spanien och köpa... ;P ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat lira D2 som en dåre igen..

Fy fan vad roligt det är.. Roligare denna gången än första gången jag spelade det(2000)

Först klarar man ju självklart ut spelet med barbar(KÖTTA!!!) Sen så fick jag upp mina ögon för necromancer.. Fy fan vad gött det är med magi!!

Så nu kör jag alltid med necro eller druid.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej när jag började spela ,spelade jag först med druid,kom till andra världen,så hände det nått skit så jag va tvungen att installera om,sen dess har jag inte orkat spela med druid,kom till level 24..jaja..Barbar eller paladin är ju bäst tycker jag,hatar necromancer.

vem tycker du är svårast Diablo eller Baal? jag tycker diablo han har så mycket liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej när jag började spela ,spelade jag först med druid,kom till andra världen,så hände det nått skit så jag va tvungen att installera om,sen dess har jag inte orkat spela med druid,kom till level 24..jaja..Barbar eller paladin är ju bäst tycker jag,hatar necromancer.

vem tycker du är svårast Diablo eller Baal? jag tycker diablo han har så mycket liv.

Baal är ju skit enkel om man gämför med Diablo..

Fast det är jobbigt när baal gör en kopia av sig själv.. Så slog man på han i onödan.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... klarade det första gången med en Druid på level... öhm... 64.

Mötte Diablo på normal på level typ 28 och fick råspö, så jag kutade runt aslänge tills jag var på nivå 64 och då spöade jag honom rätt enkelt. ;) Jag är lite feg av mig.

Diablo 2 är askul. Fast jo, det är lite enformigt... men det är kul att köra över internet. Som jag hade min druid på nivå 84 och körde igenom hela spelet med en polare, och när vi klarat Hell var han på nivå 6. :P Det var kul...

Men eftersom jag lånade det av en polare och nocd-ade på förra datorn så kan jag inte köra mer... orka köpa. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor