MacBue Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Vet någon var huntern kommer när man har klarat av alla uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 När du klarat alla uppdrag: Vid Militärbasen När du tagit alla 100 hidden package: Vid ett hus i Ocean Beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 När du klarat alla uppdrag: Vid Militärbasen När du tagit alla 100 hidden package: Vid ett hus i Ocean Beach. När du har klarat uppdraget: "Keep Your Friends Close" : Vid Militärbasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) När du har klarat uppdraget: "Keep Your Friends Close" : Vid Militärbasen Han hadde ju klarat det? Eller? Redigerad 17 januari, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 17 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 När du har klarat uppdraget: "Keep Your Friends Close" : Vid Militärbasen Tack! Då vet jag... Men hur ska jag komma in i Militärbasen, man blir ju bara bortsjuten då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 När du har klarat uppdraget: "Keep Your Friends Close" : Vid Militärbasen Tack! Då vet jag... Men hur ska jag komma in i Militärbasen, man blir ju bara bortsjuten då! Ta poliskläderna som finns i polishuset på första ön. Finns inne i rummet till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 17 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Hur gör man en sån där ring runt grejerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Det är bara trycka på knappen quote.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Du trycker på Knappen http://www.gtasajten.com/forum/style_images/Hivernal-083/p_quote.gif så kan du svara på en fråga som t.ex är högre upp...om du förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MacBue Skrivet 17 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Du trycker på Knappen http://www.gtasajten.com/forum/style_images/Hivernal-083/p_quote.gif så kan du svara på en fråga som t.ex är högre upp...om du förstår Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 När du klarat alla uppdrag: Vid Militärbasen När du tagit alla 100 hidden package: Vid ett hus i Ocean Beach. Jag fick den på militärbasen när jag hade hittat alla 100 hidden packages, men jag har ju inte klarat keep your friends close ännu..¨. Ett tips om du ska till militärbasen. Använd poliskläderna från uppdraget "Cop Land", Dessutom borde du undvika att skjuta militärer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Jag fick den på militärbasen när jag hade hittat alla 100 hidden packages, men jag har ju inte klarat keep your friends close ännu..¨. Ett tips om du ska till militärbasen. Använd poliskläderna från uppdraget "Cop Land", Dessutom borde du undvika att skjuta militärer... Näe, det blir så om du inte klarat "Keep your friends close". Men jag hade ju klarat det innan... Så, så blev det för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2004 Näe, det blir så om du inte klarat "Keep your friends close". Men jag hade ju klarat det innan... Så, så blev det för mig. Tycker det är lätt å klara polis uppdragen me huntern .. för lätt.. å sen har man ju råka ta bort spärren som gör att man inte kan flyga hur högt som helst.. å satt in den som gör att man kan de.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts