Najs Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Helloj Har problem med mitt nyligen köpa GTA VC. Problemet är det att när jag skall spela kommer texten Grand Theft Auto VC Cannot Find enough of Video Memory. Lite dator spec ->Compaq Evo P4 2.5Ghz-> ->Minne : 256 DDR RAM-> ->OS->WIN XP SWE-> ->Grafikkort-> Ett AV Geforces senaste -> Chaintech GeForce FX5950 Ultra 256MB DDR/AGP/DVI/VI/VO/TV-OUT Andra spel som tex BattelField 1942 funkar ok Mvh Nikko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Helloj Har problem med mitt nyligen köpa GTA VC. Problemet är det att när jag skall spela kommer texten Grand Theft Auto VC Cannot Find enough of Video Memory. Lite dator spec ->Compaq Evo P4 2.5Ghz-> ->Minne : 256 DDR RAM-> ->OS->WIN XP SWE-> ->Grafikkort-> Ett AV Geforces senaste -> Chaintech GeForce FX5950 Ultra 256MB DDR/AGP/DVI/VI/VO/TV-OUT Andra spel som tex BattelField 1942 funkar ok Mvh Nikko stod det för mig också, men jag har ett radeon 9000 64mb(dåligt), pröva uppdatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Är det en laglig version? Försök med att uppdatera dina grafikdrivisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Är det en laglig version? Försök med att uppdatera dina grafikdrivisar. Som sagt var..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Najs Skrivet 17 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 okey, Skall testa att uppgradera drivisarna.. Nejnej kortet är ju nytt köpte det för 5000, Tänker ej byta eller så Mvh Nikko Ja, det är en laglig Version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 Du får nog uppdatera dina drivrutiner genom en cd som du med när du köpte datorn, tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2004 (redigerad) Du får nog uppdatera dina drivrutiner genom en cd som du med när du köpte datorn, tror jag! tanken med att uppdatera drivrutiner är att man får sen senaste drivrutinen, och den senaste finns garanterat inte på cdn som följde med. (om inte kortet/datorn e precis nytt då) kolla tillverkarnas hemsida för senaste uppdateringarna Redigerad 17 januari, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts